اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان

قهرمانی فوتسال نصیب قمی‌ها شد

خبرگزاری فارس: تیم قم موفق شد قهرمانی رقابت‌های فوتسال بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کشور را از آن خود کند.

قهرمانی فوتسال نصیب قمی‌ها شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رقابت‌های فوتسال بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کشور که با حضور 26 تیم در هشت گروه به صورت دوره‌ای و در 46 بازی از روز پنج‌شنبه 22 تیرماه به مدت چهار روز در دو سالن ورزشی شهید بهشتی مریانج و امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان انجام شد با اعلام تیم‌های برتر به پایان رسید.

تیم قم توانست با حذف رقبای خود در دور حذفی و نیمه پایانی به فینال مسابقات راه پیدا کند و قهرمان این رقابت‌ها شود، تیم‌های کرمان و اصفهان نیز دوم و سوم شدند.

سهراب رشید از قم عنوان فنی‌ترین بازیکن را در رقابت‌های فوتسال بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کشور را به خود اختصاص داد.

مهدی امینی به عنوان سرپرست فنی، علی ترابی کمک سرپرست فنی، علی‌اصغر مشیری از انجمن فوتسال وزارت آموزش و پرورش و هرمز مشفق از فدراسیون فوتبال به عنوان ناظر فنی در این مسابقات حضور داشتند و 10 داور بومی و استانی آنها را در امر قضاوت دیدارها یاری کردند.

کمیته فنی مسابقات فوتسال اسامی 20 بازیکن منتخب این دیدارها را نیز اعلام کرد که شامل امیرحسین قره‌باغی، امیر صادقلو و مرتضی ابراهیمی از آذربایجان غربی، مهدی بوگری از اصفهان، مسعود وصالی از همدان، صالح میرشکاری، محمدباقر ابراهیمی و محمد گروهی از کرمان، بهنام چهره‌نام از قم، مجتبی اسکندری‌پور از زنجان، سعید خدابنده‌لو از قزوین، مجید عباس‌زاده از خراسان رضوی، سجاد محرابی از سمنان، شرافت‌الدین حقانی از گلستان، فریدون بیت سعید از گیلان، محمد زیادی از تهران، محمد پیری از کرمانشاه، امیرحسین انصاری از اراک و ابوذر رمون‌زاده از هرمزگان است.

گفتنی است در پایان این رقابت‌ها به تیم‌های برتر حکم و کاپ قهرمانی و جایزه نقدی و به تیم اخلاق مسابقات کاپ اخلاق اهدا شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول