اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان چهارمحال و بختیاری:

بانوان لردگانی در لیگ فوتسال دسته دو کشور به میدان می‌روند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان چهارمحال و بختیاری گفت: بانوان فوتسالیست شهرستان لردگان در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال دسته دو کشور به میدان می‌روند.

بانوان لردگانی در لیگ فوتسال دسته دو کشور به میدان می‌روند

کیومرث غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: بانوان فوتسالیست شهرستان لردگان با نشان دادن گوشه‌ای از توانایی‌های خود در مسابقات فوتسال لیگ دسته دو کشور به مرحله نیمه ‌نهایی این مسابقات صعود کردند.

وی افزود: مرحله نیمه نهایی این مسابقات شهریور ماه جاری برگزار می‌شود.

غلامی با بیان اینکه هنوز میزبان این مسابقات به صورت قطعی مشخص نشده است، بیان داشت: استان چهارمحال و بختیاری درخواست میزبانی این مسابقات را به فدراسیون اعلام کرده است و اکنون منتظر پاسخ فدراسیون هستیم.

رئیس هیئت فوتبال استان چهارمحال و بختیاری گفت: جا دارد در اینجا از زحمات هیئت فوتبال شهرستان لردگان تشکر کنم که با یک برنامه صحیح و درست توانسته‌اند با همکاری هیئت فوتبال استان تمامی امکانات لازم را برای این تیم فراهم کنند و تیمی قوی را راهی مسابقات لیگ دسته دو کشور کنند.

وی شهرستان لردگان را مهد فوتبال استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و افزود: در این شهرستان استعداد‌های بی‌شماری وجود دارد که در صورت فراهم شدن شرایط و امکانات کار برای آنها در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفا شدن این استعدادها خواهیم بود.

وی اظهار داشت: امیدوارم تیم فوتسال بانوان شهرستان لردگان در شهریورماه جاری بتواند در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته دو کشور عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و از حیثیت فوتسال این شهرستان دفاع کند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول