اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فوتسال خراسان‌ رضوی:

قرعه‌کشی مسابقات فوتسال جام رمضان روز جمعه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتسال خراسان‌ رضوی از انجام مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتسال جام رمضان سالن شهید بهشتی مشهد در روز جمعه 30 تیر ماه سال جاری خبر داد.

قرعه‌کشی مسابقات فوتسال جام رمضان روز جمعه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، حمیدرضا زاهدمقدم اظهار کرد: این مسابقات با حضور 64 تیم با نظارت هیأت فوتبال استان در محل سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد در بخش آقایان برگزار می‌شود.

رئیس کمیته فوتسال خراسان‌رضوی توجه به مبحث استعدادیابی را از مهمترین اهداف برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در سال جاری عنوان کرد و گفت: کمیته فوتسال خراسان رضوی برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای دستیابی به نتیجه مطلوب از برگزاری مسابقات امسال انجام داده که پرداختن به موضوع استعدادیابی فوتسالیست‌ها از اهم آن به شمار می‌آید.

وی افزود: تقدیر از پیشکسوتان، تشویق عوامل اجرایی و تماشاگران حاضر در ورزشگاه، تبلیغ حامیان مالی در خلال برگزاری مسابقات توسط مجری و اجرای کارهای فرهنگی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

رئیس کمیته فوتسال خراسان‌رضوی با بیان اینکه در این رقابت‌ها به منظور ارتقای سطح کیفی مسابقات از بهترین داوران استان دعوت شده است، اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌های این کمیته در مسابقات فوتسال جام رمضان پیش رو نظارت کمیته داوران هیئت فوتبال استان بر نحوه اجرای داوری این رقابت هاست.

زاهدمقدم سرکشی به سالن‌های مختلف برگزار کننده مسابقات را از دیگر برنامه های کمیته فوتسال خراسان رضوی عنوان کرد و گفت: با توجه به برگزاری مسابقات متعدد فوتسال جام رمضان در تعداد زیادی از سالن های ورزشی، نظارت بر نحوه برگزاری تمام این رقابت ها امکانپذیر نیست.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌ریزی‌های سال جاری کمیته فوتسال هیأت فوتبال خراسان رضوی، ارزیابی مسابقات فوتسال جام رمضان برای برگزاری مناسب این رقابت ها در سال های آینده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول