اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به لطف تفاضل گل بهتر

علم و دانش قهرمان فوتسال امیدهای قم شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال امید علم و دانش قم با کسب جایگاه نخست به مقام قهرمانی رقابت‌های فوتسال قهرمانی امید باشگاه‌های قم دست یافت.

علم و دانش قهرمان فوتسال امیدهای قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم امسال برای نخستین بار کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم اقدام به برنامه‌ریزی و برگزاری رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های استان قم در رده سنی امید کرد تا استعدادهای این رشته ورزشی فرصتی برای بروز توانمندی‌های خود داشته باشند.

تجربه برگزاری رقابت‌های لیگ رده سنی امید فوتسال باشگاه‌های قم بعد از پنج سال برگزاری این لیگ در رده سنی بزرگسالان و همچنین یک سال بعد از برگزاری لیگ در رده سنی جوانان، موجب شد تا بازیکنان جدیدی به فوتسال قم معرفی شوند.

این در شرایطی است که قم همواره جزو استان‌های فوتسال‌خیز کشور شناخته می‌شود و این رشته در بین نوجوانان و جوانان قم در مقایسه با دیگر ورزش‌های تیمی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و آنها علاقمند به حضور در سطوح بالاتر این رشته ورزشی هستند.

مسابقات نخستین دوره فوتسال قهرمانی رده سنی امید باشگاه‌های استان قم با شرکت شش تیم برنامه‌ریزی شد و تیم‌های شرکت‌کننده در آن در پنج هفته دیدارهای خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند.

در این بین تیم‌های فوتسال علم و دانش و امید قم دو تیمی بودند که قوی‌تر از دیگر رقبا ظاهر شده و توانستند در جدال با تیم‌های دیگر شرکت کننده در نخستین دوره لیگ فوتسال امید باشگاه‌های قم تا هفته پایانی جدالی نزدیک برای قهرمانی داشته باشند.

در هفته پایانی نخستین دوره این مسابقات که با شرکت شش تیم برگزار می‌شد امروز تیم فوتسال علم و دانش در آخرین مسابقه خود به مصاف تیم فوتسال امید آرش قم رفت و در پایان دیداری نزدیک و نفس‌گیر در تلاش برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی به برتری یک بر صفر دست یافت تا بدین ترتیب به لطف تفاضل گل بهتر قهرمان این جام شود.

در حالی که علم و دانش با یک گل از سد آرش عبور کرد، تیم امید جدی‌ترین تعقیب‌کننده این تیم نیز در آخرین بازی هفته پایانی مسابقات به مصاف فراز رفت و در این دیدار با حساب دو بر یک برابر فراز به برتری رسید.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول