اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 59 تیم

هفتمین دوره فوتسال جام ولایت قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: هفتمین دوره رقابت‌های فوتسال هیئت‌های مذهبی استان قم با عنوان جام ولایت از یکشنبه شب در قم آغاز می‌شود.

هفتمین دوره فوتسال جام ولایت قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هفتمین دوره رقابت‌های فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم با عنوان جام ولایت از امشب در حالی آغاز می‌شود که در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته تغییرات زیادی در نحوه برگزاری مسابقات داشته و تعداد تیم‌های شرکت‌کننده نیز نسبت به دوره قبل با افزایش قابل توجهی روبه‌رو شده است. 

نخستین تغییر، جابه‌جایی مکان برگزاری مسابقات است و بر این اساس بازی‌های امسال در تلاش مدعیان برای کسب عنوان قهرمانی هفتمین دوره جام ولایت در سالن ورزشی دو هزار نفری مجموعه شهید حیدریان قم به انجام خواهد رسید.

در این دوره از مسابقات که همچون شش دوره گذشته به همت شورای هیئت‌های مذهبی قم وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود، 59 تیم شرکت کرده‌اند که از امشب در مرحله گروهی مسابقات، جدال خود برای کسب سهمیه صعود به مرحله بعد را آغاز می‌کنند.

59 تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ در گروه‌های مختلف مقدماتی تقسیم‌بندی شده‌اند که در مرحله نخست به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در نهایت تیم‌های صعود‌کننده به مرحله دوم مشخص شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری این مسابقات، بعد از برگزاری بازی‌های مرحله نخست به شکل دوره‌ای، دو تیم از هر گروه به مرحله دوم صعود می‌کنند که این تیم‌ها در دور دوم به شکل حذفی با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا از بین آنها تیم‌های برتر برای صعود به مرحله سوم انتخاب شوند.

همچنین در پایان برگزاری دیدارهای دور سوم این مسابقات، از بین تیم‌های مدعی حاضر در این مرحله، تیم‌های برنده جواز صعود به مرحله چهارم را کسب خواهند کرد تا در مرحله جدید نیز به شکل گروهی تلاش خود را برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی ادامه دهند.

هدف از اینکه این مسابقات با نام هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود، فرهنگ‌سازی در ورزش است و اینکه در کنار تحصیل و تهذیب می‌توان به ورزش پرداخت و این مهم سبب جذب نوجوانان و جوانان زیادی به برنامه‌های این شورا شده است.

در حال حاضر نزدیک به دو هزار هیئت مذهبی در شورای هیئت‌های مذهبی استان قم به ثبت رسیده‌اند که از این تعداد، نزدیک به 100 هیئت مذهبی به صورت جدی در ورزش فعال هستند و تعداد زیادی از این هیئت‌ها در مسابقات فوتسال جام رمضان که با عنوان جام ولایت برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

هفتمین دوره مسابقات فوتسال هیئت‌های مذهبی استان قم با عنوان جام ولایت در ماه مبارک رمضان امسال در حالی برگزار می‌شود که سال گذشته 42 تیم در این رقابت‌ها برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر مسابقه دادند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول