اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان خبر داد

وجود 50 هزار ورزشکار بیمه شده در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان از وجود بالغ بر 50 هزار نفر ورزشکاران بیمه شده در استان خبر داد.

وجود 50 هزار ورزشکار بیمه شده در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حق‌شناس عصر امروز در جمع اعضای هیئت پزشکی استان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان اظهار کرد: امروزه در شرایطی که برخی از استان‌های پهناورتر از گیلان برای درمان و عمل‌های جراحی ورزشکاران خود همچنان اعزام ورزشکاران آسیب‌دیده به درمانگاه مرکزی فدراسیون در تهران را در دستور کار دارند، در گیلان با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون پزشکی‌ورزشی در این بخش به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی افزود: گیلان توانست با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های استان بهترین خدمات را به ورزشکاران آسیب‌دیده ارائه کند.

این مسئول با اشاره به ارائه خدمات متنوع کلینیک هیئت به ورزشکاران تصریح کرد: این هیئت علاوه بر خدمات پزشکی تخصصی مانند داخلی، ارتوپدی و پوست و ارائه مشاوره‌های روان‌شناسی و تغذیه ورزشی، بخش دندانپزشکی درمانگاه نیز در خدمت جامعه ورزش است.

وی، هیئت پزشکی‌ورزشی استان را مکانی امن برای ورزشکاران خواند و بیان کرد: این خدمات در حالی به ورزشکاران ارائه می‌شود که در کمیته خدمات درمانی یا بیمه ورزشی عضو باشند.

حق‌شناس، ادامه داد: ورزشکاران با پرداخت مبلغ سالانه شش هزار تومان می‌توانند در مدت سال از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی درباره تعداد ورزشکاران بیمه شده در گیلان خاطرنشان کرد: تا پایان خرداد امسال بالغ بر 50 هزار نفر از ورزشکاران استان به عضویت کمیته خدمات‌درمانی درآمده‌اند که از این تعداد، 34 هزار و 919 ورزشکار مرد و 15 هزار و 543 ورزشکار زن هستند.

رئیس هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان یادآورشد: روند ارائه خدمات به ورزشکاران استان با شتاب قابل قبول و با در نظر گرفتن بعد کیفی همچنان ادامه دارد.

وی، اضافه کرد: اگر چه در سال‌های گذشته تلاش کردیم به بهترین نحو ممکن در خدمت ورزش استان باشیم، اما یکی از اصلی‌ترین رویکردهای ما به‌روز بودن و ارائه بهترین خدمات است.

حق‌شناس، متذکر شد: در این مسیر و با هدف اینکه قصد داریم نقش مهمی در رشد و اعتلای ورزش استان و در نهایت به سهم خود در تیم‌های ملی ایفا کنیم هر روز دایره خدمات خود را نیز به لحاظ کمی و کیفی گسترش می‌دهیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول