اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگواری با اشاره به نامناسب بودن راه‌های کهگیلویه:

راه‌های حادثه‌خیز کهگیلویه در پروژه‌های مهر ماندگار قرار گیرند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی برخی محورهای مواصلاتی در این شهرستان‌ها را قتلگاه جوانان نامید و خواستار این شد که نقاط حادثه‌خیز این محورها در قالب پروژه‌های مهر ماندگار تعریف شوند.

راه‌های حادثه‌خیز کهگیلویه در پروژه‌های مهر ماندگار قرار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری که در نشست بررسی طرح‌های مهر ماندگار با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور سخن می‌گفت، اظهار کرد: محورهای مواصلاتی دهدشت به چرام، سوق و لنده اکنون با وضعیت بسیار نامناسب و ناامنی که دارند به قتلگاه جوانان و مردم این شهرستان‌ها تبدیل شده که از آقای محرابیان می‌خواهم تا اصلاح نقاط حادثه‌خیز این محورها را در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار دهد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 50 پروژه از این دست در کشور در زمره طرح‌های مهر ماندگار هستند، افزود: باید این محورها برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز در میان این 50 پروژه وجود داشت ولی متاسفانه اینگونه نیست و پیش‌بینی در این رابطه نشده است.

بزرگواری اختصاص تنها دو پروژه از مجموع 50 پروژه مهر ماندگار در کشور و در سرفصل اصلاح نقاط حادثه‌خیز را برای استان کهگیلویه و بویراحمد ناکافی دانست و تاکید کرد: حداقل انتظار مردم این شهرستان‌ها این است که با اهتمامی که دولت در طرح‌های مهر ماندگار دارد، محورهای دهدشت به سوق، لنده و چرام اصلاح و بازسازی شوند.

وی تصریح کرد: سالانه تعداد زیادی از مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام و دیگر مسافران این مسیرها به علت نامناسب بودن جاده‌ها و راه‌ها به‌ ویژه در این مسیرها جان خود را از دست می‌دهند که لازم است دولت و شخص آقای محرابیان برای این مشکل چاره‌ای بیاندیشد.

بزرگواری خاطرنشان کرد: پروژه‌های مهر ماندگار مورد عنایت دولت هستند و با پیش‌بینی تامین اعتبار این طرح‌ها فرصت‌های خوبی برای خدمت و رفع محرومیت‌ها به ‌وجود آمده که امید است بتوانیم با انسجام و همکاری همه مسئولان از این فرصت بهره لازم را ببریم.

دبیر کمیسیون کشاورزی و منابع‌ طبیعی همچنین خواستار اضافه‌شدن محور باغچه سادات به پروژه‌های مهر ماندگار شد که از سوی دستیار ویژه رئیس جمهور پاسخ شنید که همه تلاش خود را خواهیم کرد تا این پروژه نیز به طرح‌های مهر ماندگار اضافه شود.

علی‌اکبر محرابیان در خصوص پروژه‌های رفع نقاط حادثه‌خیز که در ردیف طرح‌های مهر ماندگار هستند نیز گفت: فکر کنم سهم خوبی به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شده ولی اگر طرحی جدید بخواهد تعریف شود باید بررسی و مطالعه شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول