اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظرف چند روز آینده

مالک جدید تیم فوتسال دسته یک خراسان رضوی مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتسال خراسان رضوی گفت: مالک جدید تیم فوتسال دسته یک خراسان رضوی در چند روز آینده مشخص می‌شود.

مالک جدید تیم فوتسال دسته یک خراسان رضوی مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حمیدرضا زاهدمقدم اظهار کرد: موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان تنها در صورت تملک امتیاز تیم فوتسال استان که در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور حضور دارد، به همکاری خود ادامه می‌دهد.

وی گفت: در روزهای آتی تفاهم‌نامه‌ای به منظور فروش امتیاز باشگاه به حامی مالی بین صاحب امتیاز این تیم و موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان به امضا می‌رسد.

وی در ارتباط با وضعیت تیم فوتسال بانوان که در لیگ برتر حضور دارد، اظهار داشت: متاسفانه موسسه مالی و اعتباری فردوسی به دلیل محقق نشدن یکسری از انتظارات همچون جذب بازیکن خوب، حفظ ورزشکاران موفق تیم و به سرانجام نرسیدن قول مربوط به در اختیار قرار گرفتن سالن تمرین تیم فوتسال به صورت رایگان و یا با تخفیف، تمایلی به منظور حمایت تیم فوتسال بانوان ندارد.

رئیس کمیته فوتسال خراسان رضوی اعلام کرد: شرایط فعلی تیم فوتسال فرش آرا مطلوب است و کادر فنی این تیم تمرینات خود را برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ برتر شروع کرده‌اند.

زاهدمقدم با بیان اینکه تمام مسابقات استانی بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود، افزود: قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر و دسته اول بزرگسالان خراسان رضوی نیز هفته گذشته در ساختمان جدید هیئت فوتبال استان انجام شده است.

وی ساماندهی پرونده‌های بسیار زیاد موجود در کمیته فوتسال استان و تعامل با باشگاه‌های فعال در سطح شهر و استان را از دیگر اولویت‌های این کمیته برشمرد.

رئیس کمیته فوتسال خراسان رضوی خواستار حمایت رسانه‌های خراسان رضوی از هیئت فوتبال استان شد و گفت: رسیدن به نتیجه مطلوب امری زمان‌بر است و تحقق این امر مستلزم همفکری و همکاری تمام دست اندرکاران ورزش استان است.

زاهدمقدم افزود: پذیرای انتقادات سازنده رسانه‌های گروهی هستیم و امیدواریم با حمایت تمام فعالان عرصه ورزش شاهد رشد و پیشرفت فوتبال و فوتسال خراسان رضوی باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول