اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن یوسفی:

برای مقابله با استقلال حاضر هستم

خبرگزاری فارس: هافبک فصل گذشته استقلال تهران که به تازگی به سایپای البرز پیوسته است،‌ گفت: برای دیدار با تیم سابقم آمادگی کامل داشته و بهترین بازی خود را مقابل آنها انجام خواهم داد.

برای مقابله با استقلال حاضر هستم

محسن یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: من سال‌ها در استقلال حضور داشته و خاطرات خوبی از این تیم دارم، اما متاسفانه در فصل جاری شرایط به گونه‌ای رقم خورد که دیگر نتوانستم فوتبال خود را در تهران ادامه دهم.

وی افزود: خوشبختانه با حضور در باشگاه سایپای البرز شرایط خوبی را تجربه کرده و در حال حاضر از نظر آمادگی روحی و جسمی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارم.

هافبک نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای دیدار این هفته برابر استقلال تهران دارد؟ گفت: من برای این بازی از انگیزه‌های زیادی برخوردار بوده و تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را در صورتی که کادر فنی مرا در جمع 11 بازیکن این دیدار قرار دهد، ارائه کنم.

هواداران استقلال همواره به من لطف داشته‌اند

یوسفی افزود: البته از اینکه باید برابر هواداران استقلال تهران قرار گرفته و مقابل تیم محبوب آنها بازی کنم، ناراحت هستم.

وی تاکید کرد:‌ هواداران استقلال تهران همواره به من لطف داشته و در سخت‌ترین شرایط نیز مرا حمایت کرده‌اند، به همین دلیل دلم نمی‌خواست در مقابل تیم محبوب آنها به میدان بروم.

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز متذکر شد: امیدوارم استقلالی‌ها وضعیت فعلی را درک کرده و با قبول شرایط حاکم بر فوتبال حرفه‌ای، من را مقصر ندانند.

استقلال همیشه تیم مقتدری بوده است

یوسفی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه نتیجه دیدار سایپا با استقلال تهران را چگونه ارزیابی می‌کند؟ گفت: استقلال در همه دوره‌ها تیم جنگنده، تکنیکی و مقتدری بوده که با بهره‌مندی از حمایت هوادارانش کار را برای هر تیمی مشکل می‌کند.

وی تاکید کرد: البته سایپا نیز دست و پا بسته نیست و ما برای شکست دادن استقلال طرح و برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

یوسفی در پایان اظهار داشت: اگر بازیکنان سایپا تحت تاثیر نام استقلال قرار نگیرند، می‌توانیم از تهران با امتیاز باز گردیم.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سایپای البرز روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول