اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کوهنوردی قزوین خبر داد

اعزام سنگنورد قزوینی به رقابت‌های جهانی فرانسه

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کوهنوردی استان قزوین گفت: ملی‌پوش نوجوان قزوینی به رقابت‌های سنگنوردی نوجوانان جهان اعزام می‌شود.

اعزام سنگنورد قزوینی به رقابت‌های جهانی فرانسه

اسماعیل قبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مهدی علی‌پور سنگنورد نوجوان قزوینی شهریورماه به رقابت‌های جهانی فرانسه اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی سنگنوردی در رده بزرگسالان شهریورماه در سنگاپور برگزار خواهد شد، همچنین تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های جهانی در رده نوجوانان و جوانان شهریورماه عازم فرانسه می‌شود.

دبیر هیئت کوهنوردی استان قزوین با اشاره به رقابت‌های آسیایی خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران با سرمربیگری محمد وهابی از استان قزوین توانست عنوان قهرمانی آسیا را کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین در مسابقات کشوری که در شهرستان پلور از توابع استان مازندران برگزار شد، سنگنوردان استان قزوین در رشته انفرادی و در رده سنی جوانان رتبه نخست و در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

قبادی افزود: در رقابت‌های آسیایی که در استان همدان برگزارشد در رشته سرعت انفرادی و در رده سنی  نوجوانان و جوانان سنگنوردان استان قزوین به ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کردند.

دبیر هیئت کوهنوردی استان قزوین با بیان تعداد اعضای بیمه شده در هیئت سنگنوردی عنوان کرد: در حال حاضر هیئت کوهنوردی استان قزوین 830 عضو بیمه شده دارد که این آمار فصلی است و در فصول مختلف سال تغییر می‌کند.

قبادی پیرامون استعدایابی در هیئت کوهنوردی استان قزوین تصریح کرد: با همکاری خوبی که با آموزش و پرورش استان قزوین صورت گرفته است در پاییز سال جاری  طرح استعدایابی در مدارس استان قزوین عملی خواهد شد.

دبیر هیئت کوهنوردی استان قزوین در خاتمه اظهار کرد: دیوار 15 متری در شهر محمدیه  در دست احداث است که تا 50 روز دیگر با اعتباری 40 میلیون تومانی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول