اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جیرفت تأکید کرد

احداث بازداشتگاه اختصاصی نگهداری بانوان در جیرفت

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: شهرستان جیرفت در سطح کلانتری و پلیس‌های تخصصی فاقد بازداشتگاه اختصاصی بانوان بوده و باید یک بازداشتگاه مناسب احداث شود.

احداث بازداشتگاه اختصاصی نگهداری بانوان در جیرفت

مجید رستمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت:‌ فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت در سطح کلانتری و پلیس‌های تخصصی فاقد بازداشتگاه اختصاصی برای نگهداری بانوان است.

وی افزود: به همین دلیل می‌‌طلبد این مشکل در اسرع وقت برطرف شده تا حداقل یک بازداشتگاه مناسب با مأموران زن برای نگهداری بانوان در سطح شهرستان جیرفت احداث شود.

رستمی تصریح کرد: ‌دادسرای شهرستان جیرفت با توجه به سیاست‌های قوه قضائیه و هماهنگی با مسئولان قضایی استان کرمان اصل را بر برخورد قضایی قاطع با متخلفان امنیت قرار داده است.

وی ابراز داشت: با اجرای این امر تلاش می‌شود تا متهمانی که قطعا کمتر از یک درصد جمعیت شهرستان جیرفت را تشکیل می‌دهند با اقدامات ایضائی خود موجب آزار و اذیت مردم نشوند.

رستمی عنوان کرد: در همین راستا دست افراد ذی‌نفوذ در دادسرا کوتاه و با تمام متهمان بدون هرگونه تبعیض با قاطعیت کامل برخورد شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: برخورد قاطع با زمین‌خواران، برگرداندن صدها هکتار اراضی دولتی به بیت‌المال و به صفر رساندن تصرف‌های جدید در این اراضی از جمله اقدامات بی‌نظیر انجام شده است.

رستمی بیان داشت: قانونمند کردن زندان با کار و مرخصی انواع زندانیان خطرناک با نظارت دقیق بر آنها به ویژه در ایام مرخصی در شهرستان جیرفت در سطح استان کرمان بی‌نظیر بوده است.

وی اذعان داشت: همچنین در راستای رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از هرگونه آزار و اذیت جسمی و روانی متهمان و برخورد مناسب با ارباب رجوع با برگزاری جلسه‌های متعدد اقدامات خوب و مطلوبی صورت گرفته است.

رستمی با اشاره به اینکه این اقدامات منجر به کاهش جرایم خشن در این شهرستان شده است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های دستگاه قضایی شهرستان جیرفت موجب رضایتمندی مردم و مسئولان شده است.

وی اظهار داشت: مجموعه دستگاه قضایی در شهرستان جیرفت طی 30 سال پس از انقلاب اسلامی در بهترین وضعیت خدمات‌رسانی به مردم قرار دارد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول