اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری خبر داد

احداث 4 جایگاه سوخت در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر احداث چهار جایگاه سوخت تک منظوره در این استان در دست اجراست.

احداث 4 جایگاه سوخت در چهارمحال و بختیاری

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‎‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: به دنبال تماس‌های مکرر مردم در بخش خانمیرزای لردگان که خواستار وصل مجدد جایگاه سوخت CNG قرح هستند لازم به ذکر است که این جایگاه هنوز پس از گذشت دو سال، بدهی 160 میلیون تومانی خود به این شرکت را پرداخت نکرده است.

وی افزود: این در حالی است که به علت عدم پرداخت بدهی این جایگاه شرکت گاز خود موظف به پرداخت این مبلغ به صندوق ملی شرکت گاز شده است.

هیبتیان تعداد جایگاه‌های سوخت تک منظوره در این استان را 15 جایگاه اعلام کرد و گفت: در حال حاضر احداث چهار جایگاه سوخت تک منظوره در این استان در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین تاکنون 16 جایگاه سوخت دو منظوره در استان احداث شده است که از مجموع 35 جایگاه سوخت این استان، اکنون گاز برخی از جایگاه‌ها به دلیل عدم پرداخت بدهی خود به این شرکت قطع است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی این استان، گفت: استان چهارمحال و بختیاری به دلیل قرار گرفتن در یک منطقه کوهستانی و پراکنده بودن برخی از روستاها توانسته است از 821 روستا در استان، 269 روستا را از نعمت گاز بهره‌مند کند، طرح گازرسانی به مابقی روستاها نیز در آینده از اولویت‌های این شرکت محسوب می‏شود.

هیبتیان در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای برخی از پروژه‌های این شرکت به علت برخی از مشکلات از جمله جمعیت کم ساکن در روستا، نداشتن توجیه اقتصادی تعداد زیادی از روستاها، صعب‌العبور بودن و بافت جنگلی روستاها، عدم وجود مصوبه و طرح هادی روستا با تأخیر مواجه شده است.

وی افزود: مشکلات مسیر و نیاز به کار در جاده یا کار در حاشیه و حریم جاده به‌ عنوان نقطه اجبار و احتیاج به ترانشه‌برداری با حجم بالا، رانشی بودن مسیر تعدادی روستا و مشکلات HSE، مشکلات اجرای شبکه و انشعاب داخل روستا، فاصله زیاد تا خطوط گازدار از دیگر این مشکلات به‌‎شمار می‎رود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول