اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز گچساران خبر داد

پیشرفت فیزیکی 90 درصدی تعویض شبکه‌های فرسوده در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز گچساران گفت: مقاوم‌سازی‌، تعویض شبکه‌های فرسوده و انشعاب‌های جدید با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی از مهم‌ترین اقدامات اداره گاز گچساران از ابتدای سال 90 تاکنون است.

پیشرفت فیزیکی 90 درصدی تعویض شبکه‌های فرسوده در گچساران

ناصر دلفریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اداره گاز گچساران از ابتدای سال 90 تاکنون بیش از 8 هزار و 800 کیلومتر شبکه‌‌گذاری گاز در مناطق روستایی و شهری گچساران انجام داده است.

وی با اشاره به اهمیت ایمنی و مقاوم سازی در شبکه‌های گاز شهری و روستایی افزود: عملیات مقاوم‌سازی و تعویض شبکه‌های فرسوده با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 914 میلیون ریال و 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل و اتمام است.

* شبکه‌گذاری گاز مسکن مهر گچساران به اتمام رسیده است

وی از اتمام شبکه‌گذاری مسکن مهر گچساران خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرای شبکه‌‌گذاری مسکن مهر گچساران با اعتباری افزون بر 728 میلیون و 800 هزار ریال با پیشرفت فیزیکی صد درصدی به اتمام رسیده است.

رئیس اداره گاز گچساران در ادامه گفت: اجرای شبکه گاز دانشکده نفت و گاز گچساران، بیمارستان 96 و 46 تختخوابی و کارخانه بهنوش نیز با اعتباری افزون بر 340 میلیون ریال به اتمام رسیده است.

دلفریان از پیشرفت 90 درصدی اجرای شبکه‌های پراکنده، حفره‌های خالی گچساران و باشت خبر داد و بیان کرد: عملیات اجرایی حفره‌های خالی گچساران و باشت با اعتباری افزون بر 3 میلیارد و 356 میلیون ریال از ابتدای سال 90 آغاز و هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

* نصب بیش از 550 فقره پلی اتیلن در گچساران و روستاهای تابعه

وی نصب بیش از 550 فقره انشعاب پلی‌اتیلن و 120 فولادی به صورت پراکنده در گچساران و روستاهای آبکل و چهار بیشه را از دیگر اقدامات اداره گاز گچساران در راستای خدمات‌رسانی به مردم عنوان کرد و بیان داشت: اعتبار اجرایی نصب انشعاب پلی اتیلن افزون بر 869 میلیون ریال بوده و در حال حاضر 80 درصد مراحل اجرایی کار به اتمام رسیده است.

رئیس اداره گاز گچساران از نصب انشعابات روستاهای ماهور باشت، پاکوه، کلاغ نشین و جهاد آباد از ابتدای سال 90 خبر داد و گفت: عملیات به این روستاها با اعتباری افزون بر 459 میلیون ریال و با پیشرفت فیزیکی 100 درصدی به اتمام رسیده است.

دلفریان از تعمیر و ترمیم مسیرهای شبکه گچساران، باشت و روستاهای تابعه خبر داد و افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه افزون بر 70 درصد براورد شده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول