اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

سهم 4400 میلیون دلاری بوشهر در اجرای طرح‌های پایین دست پتروشیمی

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: 4 هزار و 400 میلیون دلار برای اجرای طرح‌های پایین دست پتروشیمی در استان بوشهر اختصاص می‌یابد.

سهم 4400 میلیون دلاری بوشهر در اجرای طرح‌های پایین دست پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست با مدیران اقتصادی و اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: اخیرا در کارگروهی با حضور معاون اول رئیس جمهور استان بوشهر بعد از استان خوزستان برای اجرای طرح‌های پایین دست پتروشیمی در نظر گرفته شده و برای همین امر نیز 4 هزار و 400 میلیون دلار سهم استان بوشهر خواهد بود.

وی افزود: در همین ارتباط طرح منطقه آزاد تجاری پتروشیمی در بوشهر در دستور کار است و نمایندگان استان باید این طرح را در مجلس پیگیری کرده تا زمینه ایجاد اشتغال و درآمدزایی در استان بیش از پیش فراهم شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: همچنین 6 شهرک صنعتی استان از جمله شهرک‌های صنعتی، دیر، دلوار، اهرم، خورموج، برازجان و کنگان نیز به شهرک‌های پتروشیمی تبدیل می‌شوند.

جهانبخش تاکید کرد: کارهای بزرگی در استان بوشهر صورت گرفته اما اینکه عنوان شود کار اجرایی در استان به خوبی صورت نگرفته موجب ناامیدی مردم می‌شود.

وی تصریح کرد: وقتی استاندار از حجاب و عفاف صحبت می‌کند برخی عنوان می‌کنند استاندار به امور اجرایی توجهی ندارد اما این اوج بی‌انصافی است.

استاندار بوشهر با اشاره به جذب 100 درصدی اعتبارات عمرانی استان گفت: 39 طرح مهر ماندگار در استان با اعتباری بالغ بر 37 هزار و 900 میلیارد تومان در استان اجرا خواهد شد که رقمی بی‌سابقه است و نقش مهمی در اتمام و تکمیل پروژه‌های مصوب سفر دارد.

ماهواره امید از درون تحریم‌ها به فضا پرتاب شد

جهانبخش با اشاره به دور جدید تحریم‌ها دشمن علیه ایران افزود: دشمنان تحریم‌های جدید خود را علیه نظام اسلامی آغاز کرده‌اند و این بار نفت کشور را نشانه گرفته‌اند اما باز هم در برنامه‌های خود ناکام خواهند ماند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: دشمنان بدانند ماهواره امید از دل همین تحریم‌ها به فضا پرتاب شد و از درون همین تحریم‌ها بود که موفقیت‌های علمی مختلفی به‌دست آوردیم.

وی افزود: دشمنان تصور می‌کنند می‌توانند بین مردم و نظام فاصله بیندازند اما نمی‌دانند مردم با تبعیت از رهبر معظم انقلاب در مقابل تحریم‌ها مقاوم ایستاده‌اند.

جهانبخش اظهار داشت: ایران اسلامی با توکل بر خدا، وحدت٫ همدلی تحریم‌ها را سپری و راه موفقیت و پیشرفت را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول