اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

رشد 29 درصدی درآمد اردبیل در چهار ماهه امسال

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت:‌ درآمد استان در چهار ماهه امسال نسبت به سال گذشته 29 درصد رشد یافته است.

رشد 29 درصدی درآمد اردبیل در چهار ماهه امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در جلسه کارگروه درآمد و تجهیز منابع استان اظهار داشت: رعایت ضوابط شرعی و قانونی در وصول مالیات و عوارض باید ملاک عمل قرار گیرد که این خود سبب خیر و برکت درآمدهای عمومی و منافع مردم می‌شود.

وی با تاکید بر رعایت عدالت و حفظ حقوق مردم در وصول مطالبات تصریح کرد: درآمد مصوب مالیات استان در چهار ماهه امسال 40 میلیارد تومان بوده است که نسبت به این میزان یک رشد 26 درصدی را در افزایش کسر درآمد مالیاتی شاهد هستیم.

صابری خاطر نشان کرد: در توزیع اعتبارات عمرانی دستگاه‌ها عدالت رعایت شده و در جهت حفظ حقوق عامه و بیت‌المال دستگاه‌های اجرایی با نیازسنجی و اولویت‌بندی اقدام لازم انجام می‌شود.

رئیس شورای اداری استان اضافه کرد: براساس بررسی‌های کارشناسی همه‌جانبه و با مد نظر قرار دادن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در این راستا حرکت مثبت و سازنده‌ای را شاهد هستیم.

رئیس کارگروه تخصصی درآمد و تجهیز منابع استان بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده سعی کردیم درآمد حقیقی مالیاتی استان را محقق کنیم که در این زمینه همراهی و همکاری خوب آحاد مردم را شاهد بودیم.

وی لزوم نظارت دقیق و مؤثر دستگاه‌های اجرایی در پرداخت‌ها را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید براساس اصلاح فرآیند کار درآمدهای حاصله از محل اجاره بها اماکن و مراکز ورزشی تحت اختیارشان را به خزانه واریز کنند.

استاندار اردبیل گفت: ‌این واریز باید با رعایت قوانین و مقررات و به صورت متمرکز انجام شود و پس از اخذ مجوز از مبادی ذیربط در چهارچوب قانون هزینه شده تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

به گزارش فارس، در این جلسه رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل نیز گزارشی از وضعیت درآمد عمومی استان و میزان وصول در چهار ماهه امسال ارایه کرده و برنامه‌های خودشان را در تحقق درآمد عمومی تشریح کرد.

در ادامه این جلسه مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ورزش و جوانان استان نیز به طور جداگانه به بیان مسایل و مشکلات حوزه کاری خود در مورد درآمدهای عمومی و شناسایی راهکارهای مناسب برای افزایش میزان درآمدها پرداختند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول