اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک شهر زیراب:

200 ژیمناستیک‌کار در زیراب مازندران فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هئیت ژیمناستیک شهر زیراب در استان مازندران با اشاره به برنامه‌های این هیئت گفت: 200 ژیمناستیک‌کار در شهر زیراب فعالیت می‌کنند.

200 ژیمناستیک‌کار در زیراب مازندران فعالیت می‌کنند

رحمت‌لله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به حضور 200 ژیمناستیک کار در شهر زیراب گفت: 130 نفر از ژیمناستیک‌کاران سوادکوهی را پسران و 70 نفر را دختران تشکیل می‌دهد.

رئیس هیئت ژیمناستیک شهر زیراب به برنامه‌ریزی این هیئت برای تربیت داور و مربی این رشته ورزشی در شهر زیراب اشاره کرد و افزود: پنج مربی شامل دو مربی زن و سه مربی مرد در شهر زیراب فعالیت می‌کنند.

وی به برنامه‌های هیئت ژیمناستیک شهر زیراب برای استفاده از ظرفیت‌های ورزشی این شهر اشاره و خاطرنشان کرد: با هماهنگی هیئت استان، سیدرضا هاشمی از مربیان استانی برای تمرین علاقمندان رشته ژیمناستیک در باشگاه شهید احمدی زیراب حضور یافته است.

رمضانی هدف از رایزنی و هماهنگی برای حضور ورزشکاران و مربیان مطرح در شهر زیراب را، ارتقا و توسعه ژیمناستیک شهر توصیف کرد و افزود: ژیمناستیک‌کاران شهر زیراب برای حضور در میادین استانی و کشوری آموزش می‌بینند.

رئیس هیئت ژیمناستیک شهر زیراب به برگزاری مراسم استقبال از دارنده مدال طلای رده سنی نوجوانان آسیایی در روسیه اشاره و یادآور شد: رضا مفیدی از ژیمناستیک‌کاران ساروی هستند که زادگاه وی زیراب بوده است و در برگزاری این مراسم قول حضور در تمرینات شهر زیراب را اخذ کردیم.

وی از اداره ورزش و جوانان و شهرداری و شورا و مربیان و خانواده ژیمناستیک‌کاران شهر زیراب به دلیل همراهی و همکاری با هیئت ژیمناستیک شهر زیراب تقدیر کرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول