اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان خبر داد

راه‌اندازی سایت ورزش چوگان در شهرستان چادگان

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان از راه‌اندازی سایت ورزش چوگان در شهرستان چادگان اصفهان در آینده نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی سایت ورزش چوگان در شهرستان چادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی در مراسم اختتامیه روز دوم مسابقات سراسری لیگ سوارکاری استقامت قهرمانی کشور که در سایت سوارکاری دهکده ساحلی زاینده‌رود برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان همواره از قطب‌های بزرگ ورزش کشور بوده است و افتخارات تیم‌ها و باشگاه‌های مختلف این شهرستان در خارج از کشور گواه این مدعا است.

وی افزود: لازم است حوزه‌های اجرایی استان بسترهای زیرساختی را در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فراهم کنند تا این مجموعه ارزشمند به کمک این زیرساخت‌ها به پویایی لازم برسد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در این راه اقدامات مناسبی انجام شده است، تصریح کرد: در دوشنبه گذشته دو سالن مناسب ورزشی با امکانات لازم که یکی سالن وزنه‌برداری اصفهان بود افتتاح شد که می‌توان گفت در خاورمیانه بی‌نظیر هستند.

وی به بیان تاریخچه ایجاد دهکده چادگان پرداخت و گفت: در اواخر دهه 60 با هدف حفظ باغ‌های استان اصفهان در این محل محیطی گردشگری ایجاد شد و برای کمک به این روند سازمانی در استانداری اصفهان با نام "سازمان عمران زاینده‌رود" ایجاد شد.

ذاکراصفهانی ادامه داد: سال گذشته تصمیم بر آن شد که این مکان به لحاظ محیط اقلیمی و آب و هوای خوب تنها به عنوان محیط گردشگری مورد استفاده نباشد و کمپ گردشگری نیز در آن راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: اواخر سال 89 حدود 20 پروژه در این مکان کلنگ‌زنی شد که برخی از این پروژه‌ها چهار ماهه و برخی یک سال طول کشید تا به سرانجام رسد.

استاندار اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از سایت ورزش بانوان به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص در این دهکده اظهار کرد: زمین ساحلی فوتبال، والیبال، اسکیت و دوچرخه‌سواری نمونه بارز زمین‌های است که در آن زمان کلنگ‌زنی شد.

وی ادامه داد: سایت سوارکاری به دنبال این موضوع کلنگ‌زنی شد و به فاصله کمتر از یک سال به بهره‌برداری رسید و در کنار آن نیز سایت موتور شارژی افتتاح شد و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی ورزشی در این منطقه ادامه دارد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول