اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی استان چهارمحال و بختیاری:

المپیکی‌های چهارمحال و بختیاری آماده شرکت در مسابقات هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی استان چهارمحال و بختیاری گفت: دوومیدانی‌کاران المپیکی این استان کاملاً آماده شرکت در این مسابقات هستند.

المپیکی‌های چهارمحال و بختیاری آماده شرکت در مسابقات هستند

رحمن کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری سه دوومیدانی‌کار برای حضور در مسابقات المپیک دارد، اظهار داشت: در حال حاضر این ورزشکاران در شرایط مطلوبی به سر می‌برند.

وی افزود: ورزشکاران المپیکی این استان از مدت‌ها پیش تمرینات منظم و مستمر خود را زیر نظر مربیان استانی و کشوری شروع کرده‌اند و در حال حاضر هم از نظر جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

کرمی با بیان اینکه دو نفر از دوومیدانی‌کاران این استان امروز در آخرین اردوی آماده‌‌سازی تیم ملی شرکت می‌کنند، بیان داشت: محمد ارزنده در پرش طول و روح‌الله عسگری در 110 متر با مانع دوومیدانی‌کاران المپیکی این استان هستند که امروز در آخرین اردوی تیم ملی شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت دوومیدانی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ورزشکاران المپیکی این استان به همراه دیگر ملی‌پوشان کشور از امروز آخرین تمرینات خود را تا قبل از اعزام به لندن در مجموعه ورزشی آفتاب تهران زیر نظر مربیان تیم ملی انجام می‌دهند.

کرمی با بیان اینکه سجاد مرادی در دو 800 متر در المپیک لندن شرکت می‌کند، تاکید کرد: این ورزشکار المپیکی استان چهارمحال و بختیاری به دلیل لزوم تمرین کردن در ارتفاعات، در این مدت باقیمانده تا المپیک لندن تمرینات خود را در شهرکرد مرکز این استان انجام می‌دهد.

وی گفت: در حال حاضر ورزشکاران این استان در شرایط مطلوبی قرار دارند و کاملاً آماده شرکت در مسابقات المپیک لندن هستند.

کرمی با بیان اینکه ورزشکاران این استان برای شرکت در مسابقات المپیک لندن لحظه‌شماری می‌کنند، تصریح کرد: امیدوارم ورزشکاران این استان بتوانند در المپیک برای کشورمان و استان چهارمحال و بختیاری افتخار کسب کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول