اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون جودو:

حضور جودوکاران تیم ملی در المپیک لندن کم‌رنگ است

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون جودو گفت: حضور جودوکاران تیم ملی کشورمان در المپیک لندن کم‌رنگ است.

حضور جودوکاران تیم ملی در المپیک لندن کم‌رنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی، محمدعلی رستگار در حاشیه مجمع انتخاب رئیس هیئت جودوی استان، وجود سه عامل، اختلافات داخلی فدراسیون، تغییرات در قوانین انتخابی المپیک و کمبود اعتبارات فدراسیون را از عوامل تأثیر گزار در ناکامی جودوکاران ایرانی برای حضور در المپیک لندن نام برد.

وی افزود: در المپیک آتن و پکن به ترتیب هفت و شش سهمیه توسط جودوکاران کشورمان کسب شد اما در المپیک امسال تنها دو سهمیه جودوکاران کسب کردند که از این دو سهمیه نیز یک سهمیه که محمدرضا رودکی است به دلیل آسیب‌دیدگی از حضور در میدان المپیک باز ماند.

سرپرست فدراسیون جودو گفت: تمام تلاش ما ایجاد یک ساختار منظم در فدراسیون و تقویت تیم‌های رده‌های سنی برای تشکیل یک تیم ملی قدرتمند و حضور جدی در المپیک 2016 برزیل است.

وی از خراسان‌شمالی به عنوان یکی از قطب‌های جودوی کشور یاد کرد و افزود: در صورتی که آموزش ورزشکاران در این استان از حالت سنتی خارج شود و با علم روز جودوی دنیا پیش برود، و همچنین برای جذب استعدادها برنامه‌ریزی اصولی صورت پذیرد می‌توان اذعان کرد که این استان در المپیک‌های آینده دارای سهمیه و حتی مقام دار نیز خواهد بود، زیرا جودوکاران این خطه از فیزیک بسیار مناسبی برخوردار هستند.

رستگار با اشاره به شعار امسال به عنوان توسعه آموزش همگانی جودو بر لزوم فرهنگ سازی و توسعه آموزش همگانی این رشته در استان تاکید کرد.

سرپرست فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: پس از مسابقات قهرمانی جوانان کشور که در بجنورد برگزار می‌شود نقاط ضعف و قوت این استان سنجیده شده و به طور قطع نسبت به تقویت جودوی خراسان‌شمالی اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول