اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه رودبار خبر داد

ویزیت رایگان زائران حرم محمد بن حنفیه لوشان

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه رودبار از ویزیت رایگان زائران حرم مطهر محمد بن حنفیه و اهالی روستای بیورزن لوشان این شهرستان خبر داد.

ویزیت رایگان زائران حرم محمد بن حنفیه لوشان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام حسن اکبردوست عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان با اشاره به ویزیت رایگان زائران بقعه محمد بن حنفیه لوشان اظهار کرد: این برنامه در راستای فعالیت‌های فرهنگی و ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به زائران بقای متبرکه شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: نخستین ویزیت رایگان بقاع متبرکه امروز همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با ویزیت زائران امامزاده محمد بن حنفیه و اهالی روستای بیورزن انجام گرفت.

این مسئول ابراز کرد: این طرح ویزیت رایگان با همکاری گروه جهادی متشکل از دانشجویان پزشکی استان گیلان به اجرا درآمده است.

به گفته وی، در این طرح گروه جهادی و درمانی بسیج دانشجویی پزشک متخصص، ماما و پرستار برای مداوای ویزیت‌شوندگان حضور دارند.

اکبردوست با بیان اینکه اجرای این طرح با استقبال زائران و مردم مواجه بود، ابراز کرد: حدود 70 نفر در این طرح ویزیت رایگان شدند.

وی از برگزاری طرح ویزیت رایگان در بقاع شاخص رودبار خبر داد و گفت: اداره اوقاف و امور خیریه رودبار برگزاری ویزیت رایگان را در سطح بقاع شاخص شهرستان در دستور کار قرار داده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه رودبار دومین اردوی ویزیت رایگان زائرین را در شهریور امسال در امامزاده ناوه بخش عمارلو رودبار ذکر کرد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول