اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی رودبار خبر داد

ویزیت رایگان مردم روستای شیرکوه رودبار

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه پزشکی رودبار از ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی در روستای شیرکوه این شهرستان به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

ویزیت رایگان مردم روستای شیرکوه رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، کاظم ارجمندی صبح  امروز در جمع اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان، اظهار کرد: توجه و تامین سلامت روستاییان مناطق محروم یکی از مهم‌ترین اهداف بسیج جامعه پزشکی است.

وی افزود: خدمت به مردم از وظایف شرعی و قانونی  فعالان عرصه بهداشت و درمان است و تمام اهداف در این راستا انجام می‌گیرد.

این مسئول، با تاکید بر ضرورت خدمت به مردم، گفت: فعالان عرصه بهداشت و درمان علاوه بر خدمت به مناطق محروم در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی شبانه‌روز در خدمت مردم هستند.

به گفته وی، رودبار به دلیل وسعت عظیم جغرافیایی خود از محرومیت‌های بسیاری رنج می‌برد.

ارجمندی، برگزاری اردوهای ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی و روستا‌گردی دوره‌ای پزشکان را از اقدام‌های انجام گرفته برای برطرف کردن این محرومیت‌ها و بهره‌مندی روستاییان از خدمات بهداشت و درمان عنوان کرد.

وی از برگزاری نخستین اردوی ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی رودبار در سال جاری خبر داد و افزود: این اردو 23 فروردین در روستای شیرکوه رودبار برگزار می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رودبار، خاطرنشان کرد: برای ارائه مطلوب پزشکی به مناطق محروم، اردوی بسیج جامعه پزشکی در روستاهای این مناطق برگزار می‌شود.

وی برگزاری همایش تجلیل از فعالان بسیج جامعه پزشکی، برگزاری دعای ندبه و گلباران مزار شهدای گمنام رودبار را از برنامه‌های انجام شده هفته سلامت عنوان کرد.

ارجمندی با بیان اینکه افراد بالای 60 سال در هفته سلامت رایگان ویزیت می‌شوند، اذعان کرد: افراد بالای 60 سال با مراجعه به مراکز خدمات درمانی و بیمارستان‌ها می‌توانند ویزیت رایگان شوند.

به گفته وی، 55 خانه بهداشت، 14 مرکز خدمات درمانی، سه بیمارستان و چهار پایگاه اورژانس 115 برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به شهروندان رودبار فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول