اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط گروه‌های جهادی در جیرفت انجام می‌شود

ویزیت رایگان بیماران روستاها توسط پزشکان متخصص

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: ویزیت بیماران و توزیع دارو به صورت رایگان توسط پزشک متخصص در بیش از 10 روستای دوردست که امکان دسترسی به امکانات در آن وجود ندارد، انجام می‌شود.

ویزیت رایگان بیماران روستاها توسط پزشکان متخصص

ناصر بهروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: اردوهای جهادی در بیش از 10 روستای بخش اسفندقه مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه این اردوها در چندین بخش مختلف مشغول به فعالیت هستند، افزود: دانشجویان جهادگر در زمینه‌های مختلف مشغول به خدمت‌رسانی به ساکنان روستاها و دهستان‌های دورافتاده در منطقه اسفندقه هستند.

بهروز تصریح کرد: این اردو در روستاهای دولت آباد، فردوس، فتح آباد، چمک، عباس‌آباد، آبشور، حسین‌آباد و دهستان‌های دوردست اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 300 نفر نیرو تا پایان اردو به منطقه اسفندقه اعزام می‌شوند.

بهروز بیان داشت: در زمینه فرهنگی فعالیت‌های زیادی از جمله برگزاری محفل‌های انس با قرآن و شهدا، برگزاری زیارت عاشورا، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری حلقه‌های معرفتی طرح صالحین در میان اعضای اردو، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس و ... از جمله برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های آموزشی گروه‌های جهادی گفت: کلاس‌هایی در زمینه فرهنگی‌، آموزش خیاطی، طراحی، هنری‌، علمی، مشاوره خانواده‌، قرآن و احکام توسط روحانیون حاضر در اردو برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت‌: در زمینه بهداشت و درمان فعالیت‌هایی از جمله ویزیت بیماران و توزیع دارو به صورت رایگان توسط پزشک متخصص در بیش از 10 روستای دورافتاده که امکان دسترسی به امکانات در آن وجود ندارد، انجام می‌شود.

وی افزود: در زمینه خدمات مربوط به دامپزشکی تمام دهستان اسفندقه تحت پوشش این خدمات قرار گرفته و اقداماتی از جمله سمپاشی جایگاه دام، واکسیناسیون بیماری آبله و تب مالت دام انجام می‌شود.

بهروز با بیان فعالیت‌های عمرانی گروه‌های جهادی در منطقه اسفندقه تصریح کرد: احداث 2 ساختمان حسینیه در ابعاد 180 مترمربع در روستاهای فتح‌آباد و عباس‌آباد و همچنین تکمیل آشپزخانه و حسینیه فردوس در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: احداث کانال آب‌رسانی به طول هفت متر و لوله‌کشی آب خانه 2 خانواده معلول منطقه از دیگر اقدامات در حال انجام است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول