اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته سلامت

بیماران سوقی در هفته سلامت ویزیت رایگان می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشتی و درمانی سوق گفت: به مناسبت هفته سلامت بیماران این بخش یک روز ویزیت رایگان می‌شوند.

بیماران سوقی در هفته سلامت ویزیت رایگان می‌شوند

شراره شیرعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوق اظهار داشت: موضوع اعلام شده از سوی سازمان جهانی بهداشت برای روز جهانی سلامت سال 2012 سالمندی و سلامت و شعار آن نیز زندگی سالم و طول عمر بیشتر است.

رئیس مرکز بهداشتی درمانی سوق در ادامه به بیان برنامه‌ها و اقدامات هفته سلامت در حوزه درمان پرداخت و گفت: استقرار ایستگاه‌های سلامت سالمندی در مراکز آموزشی درمانی، ارسال ابلاغیه به تمامی مطب‌ها و مرکز بهداشتی درمانی در خصوص اولویت در پذیرش بیماران سالمند در این هفته از جمله اقدامات این حوزه است.

وی با اشاره به موضوعات هفته سلامت که از امروز تا 24 فروردین‌ماه ادامه دارد، گفت: روزهای هفته سلامت به ترتیب با عناوین سالمندی و ورزش، سالمندی و آموزش همگانی، سالمندی، حوادث و بلایا، سالمندی در شهر دوستدار سالمند، سالمندی، سلامت و همکاری‌های بین بخشی، سالمندی و مراقبت در برابر بیماری‌ها و همچنین سالمندی و کرامت انسانی نامگذاری شده است.

این مسئول موضوع سالمند سالم و پویا را یکی از اهداف اصلی وزارت بهداشت در این خصوص بیان کرد و افزود: سالمندی سالم و پویا است که از لحاظ جسمی، امنیتی و مشارکتی در مسائل خانوادگی و اجتماعی مشکلی نداشته باشد.

شیرعلی تصریح کرد : 19 فروردین زنگ سلامت با همکاری نمایندگی آموزش و پرورش شهر سوق در مدرسه ابتدایی پسرانه باهنر به صدا درخواهد آمد.

شیرعلی خاطرنشان کرد: آموزش بهداشت و سلامت در مدارس با همکاری پرسنل مرکز بهداشتی درمانی این شهر انجام خواهد شد و یک دوره مسابقه نقاشی در مدارس این شهر به همین منظور نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: لازم است بهداشت سرویس‌های بهداشتی و آبخوری مدارس این شهر کنترل و پیگیری شود تا موضوع سلامتی دانش‌آموزان به خطر نیفتد.

رئیس مرکز بهداشتی درمانی سوق به اختصاص یک روز در مطب‌ها و درمانگاه سوق به ویزیت رایگان و چکاپ افراد با حضور پزشکان به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

شیرعلی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته سلامت از 18 تا 24 فروردین‌ماه گفت: هفته سلامت بهانه‌ای برای پرداختن به اولویت‌های نظام سلامت در کشور است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول