اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سلامت

بیش از هزار نفر در میناب ویزیت رایگان شدند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان میناب گفت: در هفته سلامت یک هزار و 20 نفر در میناب ویزیت رایگان شدند.

بیش از هزار نفر در میناب ویزیت رایگان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی احمدی ظهر امروز طی جلسه‌ای در این رابطه اظهار داشت: شعار امسال سازمان جهانی بهداشت سالمندی و سلامت نام‌گذاری شده بود و برنامه‌های این هفته با رویکرد این شعار اجرا شد.

وی افزود:‌ سالمندی مانند یک سفر است که مقدمه این سفر را باید در دوران کودکی و نوجوانی فراهم کرد و تغذیه سالم در این دوران تأثیر مهمی دارد و سالم پیر شدن لازمه برنامه‌ریزی درست در دوران کودکی، نوجوانی و جوانی است و این دوران یک دوره از زندگی است که برنامه‌ریزی برای سلامت این قشر ضروری است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان میناب ادامه داد: در هفته سلامت تلاش شد مردم با اهمیت بهداشت و سلامت به ویژه سالمندان آشنا و اهمیت این موضوع را به آنان یادآور شد.

احمدی نواختن زنگ سلامت در مدارس، برگزاری یک دوره آموزشی در تعدادی از مدارس شهرستان، ویزیت رایگان بیش از یک هزار نفر توسط پزشکان عمومی و متخصصان داخلی، ارتوپد، کلیه و مجاری ادراری، چشم پزشک، زنان و زایمان، قلب و عروق، مغز و اعصاب و اطفال را از برنامه‌های اجرا شده در این هفته عنوان کرد.

این مسئول اضافه کرد: طی برگزاری یک هفته‌ای نمایشگاه سلامت 2 هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کردند.

وی ارائه خدماتی از قبیل اندازه‌گیری قندخون، فشارخون، EKG، محاسبه BMI و مشاوره تغذیه، ارائه مشاوره روان و بیماری‌های رفتاری در نمایشگاه سلامت را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول