اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دامپزشکی فهرج خبر داد:

صدور پروانه بهره‌بر‌داری پرورش ماهی گرمابی در فهرج

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت: پرورش دهندگان ماهی‌های گرمابی در شهرستان فهرج باید پروانه بهره‌بر‌داری در‌یافت کنند.

صدور پروانه بهره‌بر‌داری پرورش ماهی گرمابی در فهرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی بمان‌دشتی صبح امروز در حاشیه بازید از حوضچه‌های پرورش ماهی گرمابی در شهرستان فهرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: برای نخستین بار در سه حوضچه آب‌ کشاورزی 7 هزار و 500 قطعه ماهی گرمابی در بخش مرکزی شهرستان فهرج در حال پرورش است.
وی بیان داشت: در‌ هر حوضچه 2 هزار و 500 قطعه ماهی گرمابی در حال پرورش است که فاقد پروانه بهره‌بر‌دار‌ی هستند، لذا به مالکان آن‌ها تذکرات لازم داده شده و برای دریافت پروانه به شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج مراجعه کنند.
بمان‌دشتی افزود: کارشناسان شبکه‌ دامپزشکی در بازدیدی که از این مراکز و حوضچه‌ها داشتند، تذکرات لازم را در مورد بهداشت نگهداری و بیماری‌های احتمالی دادند که در صورت بروز هرگونه علائم به‌ شبکه دامپزشکی مراجعه شود.
وی در مورد بیماری‌های ماهی‌های گرمابی گفت: یکی از این موارد بیماری قارچی است که به صورت لکه‌های سفید رنگ روی پوست ماهی بروز می‌کند.
بمان‌دشتی بیان کرد: ایجاد لکه‌های قرمز رنگ ‌یا شنای نامتعادل ماهی و پوسیدگی باله‌ها از دیگر بیماری‌های ماهی است.
وی بیان داشت: پرورش ماهی گرمابی می‌تواند کمک بسیار مناسبی به اقتصاد شهرستان فهرج کند، علاوه بر اینکه وجود صدها موتورپمپ کشاورزی در این شهرستان که دارای حوضچه های آب کشاورزی است  به این امر کمک زیادی می‌کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول