اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

1030 واحد صنعتی در زنجان پروانه بهره‌برداری دارند

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: یک هزار و 30 واحد صنعتی در استان زنجان پروانه بهره‌برداری دارند.

1030 واحد صنعتی در زنجان پروانه بهره‌برداری دارند
ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 509 واحد در داخل شهرک‌های صنعتی و 521 واحد نیز در  خارج از شهرک‌های صنعتی زنجان قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه در راستای کاهش مصرف و بهینه‌سازی سوخت تعداد 90 واحد صنعتی در طول 9 ماه سال جاری گازدار شده‌اند، خاطر نشان کرد: تعداد 5 واحد نیز در مرحله عقد قرارداد یا ابلاغ کار قرار دارند.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: در سال جاری تا پایان مرداد ماه هشت واحد در داخل شهرک صنعتی و دو واحد نیز در خارج از شهرک صنعتی گازدار شده‌اند.
وی با به گاز رسانی شهرک صنعتی خدابنده گفت: گاز رسانی این شهرک نیز انجام شده است که هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.
فغفوری همچنین با تاکید بر اقدامات صورت گرفته در راستای جایگزین سوخت گاز به‌ جای سوخت‌های فسیلی به منظور کاهش قیمت تمام شده برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی و نیز واحد‌های خارج از شهرک صنعتی افزود: از سال جدید سوخت مایع  به واحدهایی که درخواست گاز رسانی نداده‌اند، تعلق نمی‌گیرد.
وی با بیان اینکه در طول 9 ماه سال جاری گازکشی شهرک روی نیز صورت گرفته است، اضافه کرد: در حال حاضر تقریبا 20 درصد از واحدها از گاز استفاده می کنند.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به گاز رسانی شهرک شماره یک استان زنجان خاطر نشان کرد: گازرسانی قسمت طرح توسعه شهرک شماره یک نیز تقریبا به مرحله بهره‌برداری رسیده است.
وی ادامه داد: گازوئیل، نفت ـ گاز و مازوت از جمله سوخت‌های مایع مورد استفاده در واحدهای صنعتی و تولیدی در سال‌های گذشته بودند که در حال حاضر درصدد جایگزین گاز به جای این سوخت‌ها هستند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول