اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتی خبر داد

ارزشیابی عملکرد ادارات دشتی در حوزه فعالیت‌های جوانان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرماندار دشتی گفت: بر اساس شاخص‌های تدوین شده عملکرد تمام ادارات در زمینه جوانان مورد ارزشیابی و بررسی قرار می‌گیرد.

ارزشیابی عملکرد ادارات دشتی در حوزه فعالیت‌های جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حسین باغداری  پنجشنبه شب در نخستین جلسه ستاد سازماندهی امور جوانان شهرستان دشتی اظهار داشت: ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط با امور جوانان، افزایش کمی و کیفی برنامه‌های مرتبط با جوانان و پیگیری و نظارت بر برنامه‌های ادارات از مهم‌ترین اهداف این ستاد است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی افزود: بر اساس شاخص‌های تدوین شده عملکرد تمام ادارات در زمینه جوانان مورد ارزشیابی و بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: جوانان سرمایه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که با تلاش سکوهای افتخار را در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی و...کسب می‌کنند.

باغداری گفت: بهره‌گیری مفید و کارآمد از این سرمایه‌های عظیم نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است و این مهم جز با مشارکت فعال خود جوانان امکان‌پذیر نیست.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی به‌کارگیری توانمندی‌های جوانان در پیشبرد امور شهرستان را مهم دانست و گفت: مشاورین دستگاه‌های اجرایی با مشارکت فعال در برنامه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و ارائه مشاوره‌های کاربردی موجب افزایش کمی و کیفی برنامه‌های حوزه جوانان می‌شود.

باغداری گفت: اگر غنی‌سازی اوقات فراغت با یک نگاه هویتی تنظیم شود، زمینه برای رشد و پیشرفت علمی کشور افزایش می‌یابد.

معاون فرماندار دشتی بیان کرد: مسئولان دستگاه‌های متولی اوقات فراغت باید با تغییر نگرش خود در زمینه اوقات فراغت برای بالا بردن جذابیت‌های این برنامه‌ها بکوشند.

وی اضافه کرد: نحوه گذراندن اوقات فراغت بر شکل‌گیری ارزش‌ها، هنجارها، نیازها و اهداف نسل جوان کشور تاثیر بسیاری دارد و برنامه‌ریزی‌ها باید در راستای اهداف باشد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول