اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

5 دستگاه برتر قم در هفته جوان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از معرفی پنج دستگاه برتر در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته جوان خبر داد.

5 دستگاه برتر قم در هفته جوان معرفی شدند

روح‌الله رمضانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از ارزیابی عملکرد بخش‌های مختلف در طول برگزاری برنامه‌های هفته جوان، دستگاه‌های اداری فعال در اجرای ویژه برنامه‌های گرامیداشت این هفته تجلیل می‌شوند.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطر نشان کرد: عملکرد دستگاه‌های استان قم در زمینه اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته جوان ارزیابی شده است و با معرفی پنج دستگاه در حضور مسئولان استانداری قم از برترین‌ها تجلیل به عمل می‌آید.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اداره کل ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان در سطح استان قم به عنوان یک متولی شناخته می‌شود، معاونت جوانان این اداره کل با توجه به اهمیت موضوع و مباحث مربوط به جوانان و لزوم رصد فعالیت دستگاه‌های اجرایی در این زمینه، عملکرد دستگاه‌های عضو ستاد را مورد سنجش و ارزیابی قرار داد.

رمضانی ادامه داد: بر اساس این ارزیابی و سنجش که با توجه به نوع فعالیت دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته جوان صورت می‌گیرد، دستگاه‌های برتر شناسایی و به استانداری قم به منظور تجلیل و قدردانی معرفی می‌شوند.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم یادآور شد: در این راستا گزارش عملکرد دستگاه‌های متولی دریافت شده است و پس از بررسی و ارزیابی، برترین‌ها معرفی شدند که بر این اساس دستگاه‌های برتر اداره کل بهزیستی استان قم، جمعیت هلال احمر، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

وی تصریح کرد: در نخستین جلسه ستاد ساماندهی استان قم از مدیران دستگاه‌های برتر در امر اجرای بهینه و مطلوب برنامه‌های گرامیداشت هفته جوان تجلیل خواهد شد.

رمضانی با اشاره به اهمیت اجرای مطلوب و بهینه برنامه‌های ویژه اوقات فراغت تابستان سال جاری در حوزه‌های مختلف عنوان داشت: اداره کل ورزش و جوانان در این بخش نیز ارزیابی عملکرد دستگاه‌های استانی را انجام می‌دهد.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: بدین ترتیب از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی غیر دولتی، در زمینه اوقات فراغت ارزیابی صورت گرفته و در پایان فصل تابستان از برترین‌ها تجلیل شده و نمایشگاهی در زمینه اوقات فراغت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول