اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل این استان عنوان کرد

الزام درج کد و شناسه ملی روی بارنامه کالا در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از الزام درج کد و شناسه ملی روی بارنامه کالا در این استان خبر داد.

الزام درج کد و شناسه ملی روی بارنامه کالا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسعود مصدقی عصر امروز در بازدید از ترمینال 13 آبان یاسوج اظهار کرد: فرستندگان کالا و صاحبان شرکت‌های حمل کالای استان کهگیلویه و بویراحمد ملزم به درج کد شناسه ملی روی کالای خود شدند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی شرکت‌های حمل و نقل کالا ملزم به درج کد ملی و شناسه ملی در بارنامه‌های صادره خود شدند.

مصدقی ضمن بیان این مطلب افزود: از طریق رسانه‌های عمومی و جراید اطلاع‌رسانی مناسبی صورت گرفته تا با اجرای 100 درصدی این قانون بتوان حمل کالا در استان را تسریع بخشید.

مصدقی در ادامه به این نکته اشاره کرد که شناسه ملی کد منحصر به فردی است که به هر یک از شرکت‌ها و تولیدکنندگان موجود اختصاص داده شده است و به وسیله آن می‌توان مبدا و مقصد کالاها را در عملیات حمل و نقلی به سهولت شناسایی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های عمومی و با کمک صاحبان کالا و شرکت‌ها بتوان این قانون را به طور کامل اجرا و پیاده‌سازی کرد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول