اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

برخی از مسئولان ستاد تسهیلات سفر بی‌تفاوت‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: بی‌تفاوتی برخی از مسئولان کارگروه ستاد تسهیلات سفر موجب می‌شود تا حق و حقوق مسافران نادیده گرفته شود.

برخی از مسئولان ستاد تسهیلات سفر بی‌تفاوت‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عباس حسینی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر که در فرمانداری مرکز مازندران برگزار شد با بیان اینکه گزارش‌های ستاد تسهیلات سفر مختص طرح سالم‌سازی دریا نیست، اظهار داشت: شهرستان ساری دارای مواهب خدادادی است که باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

وی متذکر شد: انتظار داریم تا نماینده کمیته‌های 9 گانه ستاد تسهیلات سفر گزارش‌های مبسوطی از فعالیت‌های خود در جلسه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساری بر اهمیت موضوع جلسه ستاد تسهیلات سفر در شهرستان ساری تاکید کرد و یادآور شد: نیمی از مسافرانی که وارد شهر ساری می‌شوند زائران امام رضا(ع) هستند که در خدمات‌رسانی دوستداران اهل بیت باید بکوشیم.

وی نعمات خدادادی در مازندران به ویژه شهرستان ساری را فرصتی برای استفاده بهینه دانست و تصریح کرد: نباید اجازه دهیم با تخریب منابع طبیعی هویت استان از دست برود.

حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه برای استفاده از منابع طبیعی باید فرهنگ‌سازی شود، یادآور شد: متولیان ستاد تسهیلات سفر متعهدانه فعالیت کنند، این جلسات از حالت حکایتی، شکایتی و گله‌گذاری خارج شود.

وی تبلیغات محیطی را برای حفظ محیط زیست ساده و روان دانست و اضافه کرد: با ایجاد یک نمایشگاه در سواحل مشکل ستاد تسهیلات سفر حل نمی‌شود.

این مسئول، صیانت از محیط زیست و مواهب خدادادی را وظیفه همه دانست و یادآور شد: اگر نگاه‌ها صرفا اقتصادی باشد با نابودی منابع طبیعی مواجه می‌شویم و خدمات‌رسانی به گردشگران ضعیف می‌شود.

فرماندار ساری بر ساماندهی تابلوهایی که اقامتگاه مسافران را تعیین می‌کنند تاکید کرد و گفت: برای تضمین امنیت مسافران، تمامی اقامتگاه‌های گردشگران شهرستان ساری از طریق کمیته‌های متولی ستاد تسهیلات مورد بازدید مستمر قرار گیرد.

حسینی‌نژاد در پایان سخنانش با بیان اینکه انتظار داشتیم تا نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری در جلسه ستاد تسهیلات سفر گزارش مناسبی ارائه دهد، بیان داشت: بی‌تفاوتی برخی از مسئولان کارگروه ستاد تسهیلات سفر موجب می‌شود تا حق و حقوق مسافران نادیده گرفته شود.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول