اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه ویژه رادیو معارف در ماه رمضان

«نان و خرما» میهمان سفره‌های افطار

خبرگزاری فارس: ویژه برنامه زنده «نان و خرما» ویژه افطارهای ماه مبارک رمضان از رادیو معارف پخش می‌شود.

«نان و خرما» میهمان سفره‌های افطار

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، شاید معنوی‌ترین لحظه در ماه مبارک رمضان لحظه فرا رسیدن افطار باشد، خیلی‌ها می‌گویند افطار نماد قیامت است، روزه‌داری که تا آن لحظه از خوردن و نوشیدن امساک کرده به یک‌باره با فرا رسیدن افطار روزه خود را می‌گشاید درست مثل مؤمنی که در قیامت از بند محدودیت دنیوی رهایی می‌یابد. به نظر می‌رسد تجلی معنای دقیق روزه در افطار محقق می‌شود. به همین دلیل و برای بهره‌گیری بیشتر روزه‌داران این ماه رادیو معارف برای لحظات معنوی افطار معرف جویان برنامه زنده «نان و خرما» را تدارک دیده است.

برنامه زنده «نان و خرما» به بیان آداب و سنت‌های اخلاقی و اجتماعی و جذابیت‌های زندگی دینی می‌پردازد. همچنین مروری کوتاه بر آموزه‌های ادعیه روزهای ماه مبارک رمضان دارد. شنوندگان در بخش‌هایی از این برنامه می‌توانند از فرازهایی از سخنان مرحوم آیت‌الله مجتهدی، دکتر نیلچی‌زاده و استاد اتابکی بهره بگیرند. گزارش، نمایش رادیویی، کارشناسی، روایت، بخش ویژه لحظه ملکوتی اذان و... بخش‌هایی از این ویژه برنامه است.

ویژه برنامه «نان و خرما» کاری از گروه فرهنگ و ادب، به تهیه‌کنندگی و سردبیری ابوالفضل سلیمانی، گویندگی رضا هدایت‌فر، نویسندگی اعظم ایرانی و سیده زهرا برقعی در روزهای ماه مبارک رمضان، ساعت 19 و 30 دقیقه تا 20 و 45 دقیقه از شبکه رادیویی معارف تقدیم شنوندگان فهیم و روزه‌دار خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول