اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس:

سفرهای استانی برای شنیدن واضح صدای مردم بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: سفرهای احمدی‌نژاد به استان‌ها به این منظور انجام شد که هیئت دولت به وضوح صدای مردم را بشنود.

سفرهای استانی برای شنیدن واضح صدای مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کمال فیروزآبادی عصر امروز در همایش وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی اظهار داشت: اگرچه روسای جمهوری قبل از احمدی‌نژاد نیز زحمت کشیده‌اند اما او بود که به تمام استان‌ها و شهرستان‌ها سه بار سفر کرد و خود به همراه هیئت دولت به میان مردم رفت تا به وضوح صدای خواسته‌های آنان را بشنود.

وی افزود: در دوران احمدی‌نژاد نامه‌هایی خوانده شد که باید گوش شنوایی می‌یافت و تصمیماتی گرفته شد که منشا عمران و آبادانی فراوان در کشور شد.

فیروزآبادی بیان کرد: احمدی‌نژاد جوانان را وارد عرصه کار کرد و در شرایطی که از مدیران پس از بازنشستگی نیز استفاده می‌کردند، در دولت نهم و دهم بسیاری از مدیران جوان شدند و نیروی تحول و جوانی وارد عرصه مدیریتی کشور شد.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین آرمان‌های حضرت امام دمیده‌شدن روح خودباوری در جوان ایرانی بود، همان جوانانی که تهدید جنگ را به فرصت مبدل و تا مدت‌ها کشور را بیمه کردند به نحوی که امروز ایران اسلامی در ساخت مجهز‌ترین تسلیحات دفاعی بی‌نیاز از شرق و غرب است.

به گفته مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری فارس زمانی پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند اگر علم در ثریا باشد مردانی از دیار فارس بدان دست می‌یابند، باور می‌کنیم که شایستگی ما چیست و باید چگونه به پیش برویم.

وی افزود: امروز زمانی صحبت از پیشرفت پزشکی و هسته‌‌ای ایران می‌شود همگی باور می‌کنند که شدنی است و حتی با وجودی که اطمینان دارند به دنبال ساخت بمب اتم نیستیم اما می‌دانند که می‌توانیم آن را بسازیم.

فیروزآبادی اضافه کرد: اگر تحلیل‌های رسانه‌های بیگانه و به ویژه عرب‌زبان‌ها را دنبال کنیم، می‌بینیم که چگونه از پیشرفت‌های ایران سخن می‌گویند و از آن می‌هراسند.

وی بیان کرد: هدف‌گذاری نظام این بود که ایران در سال 1404 بزرگ‌ترین قدرت علمی و اقتصادی منطقه باشد و شش سال از برنامه نگذشته که قدرت علمی منطقه بودن محقق شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه رسیدن به موقعیت نخست اقتصادی منطقه نیاز به ایجاد زیرساخت‌هایی داشت، افزود: زیرساخت‌های حمل و نقل و انرژی در کشور ایجاد شده‌اند و به تدریج پیشرفت اقتصادی مورد نظر نیز محقق می‌شود.

فیروزآبادی در این نشست به سؤالات نمایندگان تشکل‌های مختلف جوانان استان فارس پاسخ گفت.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول