اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی:

امید زیادی برای قهرمانی لیگ دو و میدانی بانوان داریم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی پس از قهرمانی نماینده استان در مرحله دوم لیگ‌برتر بانوان کشور، گفت: امید زیادی برای قهرمانی لیگ دو و میدانی بانوان داریم.

امید زیادی برای قهرمانی لیگ دو و میدانی بانوان داریم

محمدرضا خوش باطن، در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد در این ارتباط اظهار کرد: تیم دو و میدانی بانوان استان خراسان‌رضوی که با حمایت موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) و با نام این تیم در مسابقات لیگ‌برتر کشور شرکت کرده است روز گذشته موفق شد به مقام قهرمانی مرحله دوم این مسابقات دست پیدا کند.

وی افزود: در این رقابت‎ها که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، تیم دو و میدانی بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) موفق شد با کسب 127 امتیاز در مکان نخست جای گرفته و قهرمان شود، تیم دانشگاه آزاد با 123 امتیاز دوم شد و تیم فارس با 66 امتیاز در مکان سوم ایستاد.

خوش باطن در ارتباط با عملکرد بانوان خراسانی در این رقابت‎ها گفت: ما در مواد 400 متر، 3000 متر بامانع، پرتاب چکش، پرش طول و 4 در 400 متر امدادی به مدال طلا دست پیدا کردیم و در مواد 100 متر، 200 متر، 800 متر  پرتاب چکش، پرش ارتفاع، پرش سه گام، 5000 متر و 10 هزار متر عنوان دومی را کسب کردیم.

 دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی ادامه داد: در مواد 100 متر، 200 متر، پرتاب دیسک و پرش طول نیز ورزشکاران استان موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مواد 3000 متر با مانع و پرتاب چکش که برای نخستین‌بار در لیگ دو و میدانی ایران برگزار شد، ورزشکاران ما موفق به کسب عناوین اول و دوم شدند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان خراسان‌رضوی در رتباط با برنامه این تیم برای مرحله بعدی این مسابقات تاکید کرد: ما در مرحله نخست مسابقات با 30 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دانشگاه آزاد دوم شدیم اما در مرحله دوم تنها 5 امتیاز بیشتر از این تیم کسب کردیم با این حال نسبت به قهرمانی امید زیادی داریم.

وی افزود: در مرحله نخست مسابقات تیم دانشگاه آزاد با توجه به اینکه چند ملی پوش دارد توانست با رکورد شکنی امتیازات خوبی کسب کند اما در مرحله دوم نمی‎تواند این کار را تکرار کند و ما می‎توانیم اختلاف امتیاز خود با این تیم را کم کرده و به مقام قهرمانی لیگ برتر دو و میدانی بانوان برسیم.

وی ادامه داد: جمع امتیاز تیم‎ها در سه مرحله مسابقات تکلیف قهرمان مسابقات را روشن می‎کند که امیدواریم قهرمانی را به دست آوریم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول