اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات دو و میدانی کارگران کشور حاصل شد

عنوان دومی بانوان کرمانی در مسابقات دو و میدانی کارگران کشور

خبرگزاری فارس: تیم دو و میدانی بانوان کارگر استان کرمان مقام دوم مسابقات دو و میدانی کارگران کشور را به خود اختصاص داد.

عنوان دومی بانوان کرمانی در مسابقات دو و میدانی کارگران کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، مسابقات دو و میدانی بانوان کارگر کشور با شرکت 18 تیم پنج نفره در مجموعه ورزشی آفتاب تهران برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های خراسان جنوبی، کرمان و زنجان به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این مسابقات فریده‌السادات هاشمی‌نسب در رشته‌های دو 60  متر‌، امدادی و پرش طول‌، افسانه قطبی در رشته‌های پرتاب وزنه و دو امدادی‌، سحر جبریه در رشته‌های دو امداد و 800 متر، اکرم زارع و مهدیه قاسمی نیز در رشته دو امداد مقام دوم را به دست آوردند.

بنابراین گزارش اعضای تیم دو و میدانی بانوان کارگر استان کرمان امروز با حضور در دفتر مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حسن رحمانی مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با تبریک این موفقیت به اعضای تیم دو و میدانی بانوان و جامعه کارگری استان کرمان گفت‌: بی‌شک پرداختن به ورزش نه تنها موجب ارتقای سلامت روح و جسم کارگران می‌شود، بلکه نقش به سزایی در افزایش بهره‌وری و توان کاری آنها دارد.

عفت کاظمی‌پور نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان کرمان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از آمادگی تیم دو و میدانی بانوان کارگر استان‌ و نحوه رقابت‌های مسابقات کشوری دو و میدانی بانوان کارگر گفت‌: امید است در دوران مسؤلیت آقای رحمانی بیش از پیش به ورزش کارگران استان به ویژه در بخش دو و میدانی توجه شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول