اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 23 تیرماه جاری

شهرکرد میزبان مسابقات استانی دو ومیدانی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات دو ومیدانی قهرمانی استانی انتخابی مسابقات کشوری همزمان با 23 تیرماه جاری در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

شهرکرد میزبان مسابقات استانی دو ومیدانی می‌شود

داریوش صمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این مسابقات در رده‌ سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات بیش از 150 ورزشکار در این مسابقات حضور خواهند داشت.

کرمی با بیان اینکه ورزشکاران این استان تمرینات منظم و خوبی را زیر نظر مربیانشان انجام داده‌اند ادامه داد: این ورزشکاران در حال حاضر از نظر فیزیکی و جسمانی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

رئیس هیئت دو ومیدانی استان چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در ورزش‌های انفرادی خصوصا در ورزش دو ومیدانی جایگاه مطلوبی را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری ملی‌پوشان زیادی را در این رشته ورزشی به کشور تحویل داده است، بیان داشت: علی شیریان، علی صمیمی و محسن حمزه‌پور تعدادی از ملی‌پوشان این استان در رده‌ سنی نوجوانان و جوانان هستند.

کرمی ابراز داشت: مسابقات دو ومیدانی قهرمانی کشور رده‌ سنی نوجوانان و جوانان بعد از ماه رمضان به احتمال فراوان در استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران چهارمحال و بختیاری از آمادگی مطلوبی برای شرکت در این مسابقات برخوردارند گفت: در رشته پرتاب دیکس و چکش نمایندگان این استان از شانس اول قهرمانی برخوردار هستند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول