اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی:

شعار جهاد دانشگاهی تشویق به مشارکت حداکثری است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: مشی و سیاست جهاد دانشگاهی تشویق مردم به مشارکت حداکثری و رعایت اخلاق انتخاباتی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

شعار جهاد دانشگاهی تشویق به مشارکت حداکثری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قم، علیرضا زجاجی اظهار داشت: جهاد دانشگاهی در جزوه‌ای اصول لازم برای انتخابات و خط مشی انتخاباتی خود را اعلام کرده و بیش از هر چیز بر رعایت مسایل اخلاقی در اجرای انتخابات تاکید کرده است.

وی افزود: شعار جهاد دانشگاهی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشویق به مشارکت حداکثری و رعایت اخلاق انتخاباتی است.

زجاجی بیان کرد: بخشنامه‌ای نیز در این زمینه صادر شده است و جهادگران موظف شده‌اند ضمن تشویق مردم به مشارکت حداکثری و رونق دادن به انتخابات، برای نامزد خاصی فعالیت نکنند و فردی در جهاد دانشگاهی مجاز به فعالیت حزبی نیست.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی تاکید بر رعایت تعادل در پرداختن به جریان‌های سیاسی و افراد را از دیگر مشی‌های این نهاد برشمرد و گفت: به خبرگزاری‌های زیر پوشش جهاد دانشگاهی تاکید شده است در پرداختن به جریان‌های سیاسی و احزاب، تعادل حفظ و مناظراتی با حضور طرف‌های مختلف برگزار شود.

وی با تاکید بر برگزاری مناظرات چند نفره در این زمینه تصریح کرد: از خبرنگاران و کارکنان عرصه خبری خبرگزاری‌های زیر پوشش خواسته شده است که به کاندیداها متذکر شوند که از دادن وعده‌های غلوآمیز و نشدنی پرهیز کنند و اگر توجهی به این تذکرات نشود آن بخش از سخنانشان بازتاب داده نشود.

زجاجی تاکید کرد: وعده‌های معمولی و شدنی نمایندگان نیز ضبط و ثبت می‌شود و در صورت رأی آوردن آن فرد در مدت مسئولیت نمایندگی از طرف مردم مطالبه و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: از دید جهاد دانشگاهی تمام کسانی که از شورای نگهبان تایید صلاحیت دریافت کنند مورد هیچ نوع برخورد سلیقه‌ای از طرف جهاد قرار نخواهند گرفت.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌ریزی فرهنگی در این نهاد اشاره و عنوان کرد: جهاد فرهنگی، بیداری اسلامی و آموزش‌های معرفتی فرهنگی به جهادگران و خانواده‌های آنان سیاست فرهنگی در جهاد دانشگاهی است.

وی بیان کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌های سراسر کشور و دانشگاه‌های جهاد دانشگاهی با ارائه برنامه‌های روشن، دقیق و عملیاتی از مهم‌ترین اهداف جهاد دانشگاهی در عرصه فرهنگی است.

زجاجی عنوان کرد: با مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوی به توافق رسیده‌ایم که جهاد دانشگاهی مباحث قرآنی به ویژه مباحث میان‌رشته‌ای را در دانشگاه‌ها دنبال کنند.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول