اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون کاراته:

کاراته‌کاهای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا افتخارآفرین می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون کاراته گفت: با توجه به انگیزه و توانمندی که در بین تک تک ملی‌پوشان قرار دارد قطعا کاراته‌کاهای کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا افتخارآفرین می‌شوند.

کاراته‌کاهای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا افتخارآفرین می‌شوند

محمدصادق فرجی که برای بازدید از تمرینات تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان به شهر مقدس قم سفر کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت تیم ملی کاراته مطلوب است و این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا می‌درخشد.

وی که در این سفر میهمان هیئت کاراته استان قم بود، در خصوص میزبانی قم از نفرات ملی‌پوش حاضر در اردوی نهایی تیم ملی کاراته تصریح کرد: قم از آغاز سال جاری تاکنون میزبان چندین مرحله اردوهای تیم ملی بزرگسالان بوده که این مهم نشان از شرایط خوب قم برای میزبانی از تیم ملی است.

رئیس فدراسیون کاراته در بازدید از آخرین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان عنوان داشت: تیم اعزامی به رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیایی تیمی جوان و با انگیزه است که یقینا در تمام اوزان می‌تواند موفقیت‌های گذشته کاراته ایران را زنده کند.

وی با ابراز رضایت از وضعیت تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا تصریح کرد: به این تیم که ترکیبی از کاراته‌کاهای جوان، با انگیزه و با دانش است و در ماه‌های اخیر تمرینات سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشته، بسیار امیدوارم و مطمئنا تک تک آنها با کسب نتایج قابل قبول نتیجه تلاش‌های خود را در پیکارهای آسیایی به دست می‌آورند.

فرجی یادآور شد: با همدلی که در بین کادر فنی و ملی پوشان وجود دارد مطمئناً نتیجه دلخواه در مسابقات قهرمانی آسیا حاصل خواهد شد و ملی‌پوشان کاراته با مبارزات جوانمردانه خود بار دیگر در یک میدان رسمی افتخارآفرینی می‌کنند.

در آخرین مرحله اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان که هم‌اکنون در شهرستان قم برگزار شد، محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته در محل تمرین این تیم حضور یافت و با ملی‌پوشان و کادر فنی آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول