اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مریوان:

مشکلی در بحث امنیت پایدار مریوان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار مریوان گفت: امنیت پایدار مردمی در این شهرستان مرزی برقرار است و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مشکلی در بحث امنیت پایدار مریوان وجود ندارد

عبدالله رشیدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در راستای ایجاد و حفظ امنیت پایدار مردمی با همکاری مردم در این منطقه تلاش مضاعفی می‌کنند و تاکنون اتفاق خاص ناشی از ناامنی در این شهرستان مرزی رخ نداده است.

به گفته فرماندار شهرستان مرزی مریوان، مردم مرزدار این شهرستان خود را حافظ نظام اسلامی و این آب و خاک می‌دانند و همین موضوع زمینه‌ای برای پایداری امنیت قابل قبول در مرزهای استان کردستان و به ویژه شهرستان مرزی مریوان است.

وی تقدیم بیش از دو هزار و 500 شهید، جانباز و آزاده را اسناد گویای وفاداری مردم شهرستان مریوان به انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام دانست.

رشیدی‌پور خاطرنشان کرد: اگرچه برخی‌ها به علت عدم آشنایی به استان کردستان و مردمان این دیار امنیت قابل قبول در این منطقه را باور نداشتند اما سفر مقام معظم رهبری به استان و شهرستان مریوان موجب تغییر این نگاه‌ها شد.

فرماندار مریوان تصریح کرد: این سفر تاریخی علاوه بر دستاوردهای مادی و معنوی بسیار زیادی برای این خطه از ایران اسلامی، موجب اطمینان‌خاطر مردم کشور نسبت به وجود امنیت پایدار در نقاط صفر مرزی کردستان شد.

وی ورود 800 هزار گردشگر و مسافر در تعطیلات نوروز امسال و افزایش آمار روزافزون گردشگران تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان را نشان از وجود امنیت پایدار در مریوان خواند و افزود: تبلیغات سوء دشمنان در زمینه ایجاد ناامنی در این مناطق مرزی راه به جایی نخواهد برد.

رشیدی‌پور در پایان گفت: همکاری و تعامل نیروهای مسلح در این شهرستان و خدمت صادقانه به مردم در بخش‌های مختلف، بستری برای توسعه همه‌جانبه شهرستان شده و این مهم مشهود است.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول