اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌مقدم:

مرز‌های ایران تا اوج کامل امنیت محافظت می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناجا گفت: نباید فکر کنیم که مرزها همیشه امن بوده و امنیت برقرار است بلکه باید همواره آماده باشیم تا امنیت را در نقطه اوج حفظ کنیم.

مرز‌های ایران تا اوج کامل امنیت محافظت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، اسماعیل احمدی‌مقدم در بازدید از دریابانی مازندران در بابلسر اظهار داشت: اساس کار نیروی انتظامی و مرزبانی خدمت به مردم است که تامین امنیت یکی از مهم‌ترین اهداف این نیروها است.

احمدی‌مقدم بیان داشت: صدقه دادن تنها پول دادن به فقیر نیست، بلکه صدقه می‌تواند خدمت شخص به نسبت توانایی خود در هر کاری باشد.

وی تصریح کرد: بالاترین و پسندیده‌ترین عبادت‌ها، نگهبانی از مرز و بوم است که یک شب نگهبانی برابر هزار شب، شب زنده‌داری عابد است چرا که نگهبان با نگهبانی خود آسایش را از خود دور کرده و امنیت را برای مردم فراهم می‌کند.

این مقام مسئول با تقدیر از خدمات ارزنده مرزبانان مازندران گفت: با توجه به امکانات محدود، همت مرزبانان مازندرانی بسیار زیاد بود. تمام سعی ما این است تا برنامه پنج ساله تدوین شود و در این پنج سال حداقل‌ها را برای آنها فراهم کرده تا گوشه‌ای از مشکلات آنها برطرف شود.

فرمانده ناجا تصریح کرد: نباید فکر کنیم که مرزها همیشه امن بوده و امنیت برقرار است بلکه باید همواره آماده باشیم تا امنیت را در نقطه اوج حفظ کنیم.

احمدی‌مقدم خطاب به مرزبانان مازندران متذکر شد: شما کارهای ارزنده‌ای تاکنون در مورد کمک به امنیت اخلاقی، اجرای نظم و قانون در ساحل و آب‌های ساحلی انجام دادید که بسیار ارزشمند بوده و در واقع این کار نو به حفظ ارزش‌ها کمک می‌کند.

این مسئول با تقدیر از عملکرد خوب فرمانده دریابانی مازندران اذعان داشت: ساماندهی و نظم دادن امور کار بسیار مشکلی است که فرمانده دریابانی مازندران با مدیریت و درایت خوب توانسته این امر را محقق کند.

وی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی نیروی انتظامی و دریابانی  مازندران امکانات بیشتری برای زیرساخت‌های امنیت در این استان مستقر شود.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول