اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت کیش:

امنیت بالا سبب شلوغی خیابان‌های کیش در ساعات غیر معمول است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت کیش گفت: برخلاف سایر نقاط کشور که در ساعات پایانی شب عبور و مرور کم و شهر خلوت می‌شود، در کیش مردم در این ساعات به بعد مردم برای تفریح به بیرون می‌روند.

امنیت بالا سبب شلوغی خیابان‌های کیش در ساعات غیر معمول است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حاج شیخ یعقوب شمس عصر سه‌شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی ویژه کیش، با بیان اینکه تلاش‌های پلیس و امنیت حاصله در این جزیره ستودنی است، اظهار داشت: براساس آموزه‌های دینی و اسلامی قدردان حافظان نظم و انضباط جامعه هستیم و به عنوان خطیب جمعه اهل سنت از تلاش و کوشش شبانه‌روزی فرماندهی و کارکنان انتظامی جزیره کیش تقدیر می‌کنم.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کیشوندان نتیجه زحمات و تلاش کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی است، افزود: البته شاکر اصلی خداست، زیرا کارکنان پرتلاش این فرماندهی با خدا معامله کردند و خداوند نیز هیچ عمل خیری را بدون پاداش نمی‌گذارد.

به گفته وی میزان رضایتمندی مردم از بحث امنیت و آرامش در جزیره کیش نشان تلاش شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی است و در این خصوص باید قدردان زحمات این عزیزان بود.

شمس افزود: در جزیره کیش برخلاف سایر نقاط کشور که در ساعات پایانی شب عبور و مرور کم شده و شهر خلوت می‌شود، مردم برای گشت و گذار و تفریح به بیرون می‌روند و ساعت 9 شب به بعد ترددها و عبور وسایط نقلیه بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه حجم اقدامات پلیس در کیش قابل توجه است، افزود: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی با ایمان، متدین و دلسوز، وظیفه اصلی خود که همان ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است را در کیش به خوبی ایفا کرده است.

شمس در ادامه با اشاره به جایگاه امنیت در جامعه و بیان اینکه هر انسان در روی زمین محتاج امنیت است و در هر جای دنیا امنیت حرف اول را می‌زند، اضافه کرد: هر کشوری که فاقد امنیت باشد ارکان آن کشور از هم پاشیده می‌شود و باید توجه داشت با توجه به گردشگری بودن جزیره باید گفت که گردشگر به جایی سفر می‌کند که امنیت داشته باشد.

وی گفت: سرمایه‌دار در جایی سرمایه‌گذاری می‌کند که در آن منطقه امنیت و آرامش حاکم باشد و هم‌چنین مردم نیز به زندگی در جایی علاقه نشان می‌دهند که در آن امنیت از سایر نقاط بیشتر و بهتر باشد که در این راستا باید گفت از این شاخصه برخوردار است.

امام جمعه اهل سنت کیش افزود: به حول قوه الهی در حال حاضر از نظر فردی، شغلی، ترافیکی و اجتماعی امنیت خوبی در جزیره کیش برقرار است.

وی گفت: ابراز رضایت از احساس امنیت در کیش تنها حرف امام جمعه و یا چند نفر محدود و خاص نیست، بلکه در این جزیره همه از امنیت راضی هستند به نحوی که آوازه امنیت کیش در ایران و منطقه پیچیده است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول