اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کلاته‏‌خیج:

انقلاب امام خمینی سرآغاز بیداری انقلاب‌های جهان شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کلاته‏‌خیج گفت: انقلاب امام خمینی(ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی سرآغاز بیداری انقلاب‌های جهان شد.

انقلاب امام خمینی سرآغاز بیداری انقلاب‌های جهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاته‏‌خیج، حجت‌الاسلام علی خداپرست ظهر امروز در گردهمایی جهادگران کلاته‌خیج اظهار داشت: مساجد منزلگاه حضور عشاق خداست و مأوای بندگان مؤمن جز مسجد نیست و مسجد محور جامعه مسلمین محسوب می‏‌شود.

وی با اشاره به بصیرت امام خمینی(ره) افزود: ایشان با بصیرت خود باعث بیداری مسلمانان و جهانیان شد و انقلاب امام سرآغاز بیداری انقلاب‌های جهان است.

امام جمعه کلاته‌خیج عامل اساسی از بین رفتن بصیرت را خود انسان عنوان کرد و گفت: انسان وقتی خودش نخواهد دنبال بصیرت باشد، بی‌بصیرت می‌ماند و غفلت و بی‌توجهی موجب می‌شود که انسان تحت تاثیر دشمن و آرزوهای دنیوی قرار گیرد.

وی افزود: باید مراقب بود که گرفتار لغزش‌ها و وساوس مادی و دنیوی نشویم، چراکه ممکن است دین و دنیای خود را فنا کنیم.

همچنین یکی از فرماندهان بسیج و کارشناسان سیاسی در خصوص اردوهای جهادی گفت: با هماهنگی بسیج خواهران و بسیج سازندگی کلاته‏‌خیج، 30 نفر از بانوان بسیجی در قالب اردوهای جهادی به مدت 10 روز توانستند چهار مسجد و دو حسینیه شهر کلاته‏‌خیج را زیباسازی، تمیز و بهسازی و برای ماه مبارک رمضان آماده کنند.

فاطمه عجم، هدف از این برنامه را آماده‌سازی مساجد و حسینیه‌ها برای حضور مردم در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: خواهران با حضور در مساجد به غبارروبی و نظافت و پاکسازی مساجد پرداختند و این مأمن دل‏های عاشق خداوند را برای حضور مردم در ماه ضیافت الهی آماده کردند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول