اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

تامین اعتبار سد مشمپا پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران گفت: تامین اعتبار سد مشمپا به صورت جدی از سوی نمایندگان استان زنجان پیگیری می‌شود.

تامین اعتبار سد مشمپا پیگیری می‌شود

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امروزه آب یکی از مباحث چالش برانگیز دنیا به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از رود بزرگ قزل‌اوزن از استان زنجان می‌گذرد، تصریح کرد: متاسفانه استان‌های دیگر از این رود بهره‌برداری می‌کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه پیگیری احداث سد مشمپا یکی از اولویت‌های کاری نمایندگان زنجان در مجلس شورای اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: برخی از استان‌ها از احداث این سد جلوگیری کرده و مشکلاتی را ایجاد می‌کنند اما به صورت جدی تامین اعتبار احداث سد مشمپا را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بخشی از اقدامات مورد نظر برای احداث سد مشمپا صورت گرفته است، ادامه داد: باید این اقدامات سرعت بیشتری به خود گیرد.

اسماعیلی با بیان اینکه تونل‌های انحرافی سد مشمپا ایجاد شده است، اضافه کرد: اما هنوز بدنه‌کاری سد انجام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه سد مشمپا در یک زمان قابل قبول به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: اجرا و تامین اعتبار این سد از مهم‌ترین و اولویت‌دارترین اقدام است که سایر نمایندگان نیز در این زمینه توافق دارند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ایران تاکید داشت: اجرای سد مشمپا برای استان زنجان یک طرح حیاتی و مهم است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول