اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت بیش از یک هفته از شکستگی سد منشاد/

عدم بررسی میزان خسارات سد منشاد کار بازسازی را به تعویق انداخت

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی مهریز گفت: از آنجا که هنوز میزان خسارات ناشی از شکستگی سد منشاد اعلام نشده، کار مرمت و بازسازی خسارات در بخش‌های مختلف آغاز نشده است.

عدم بررسی میزان خسارات سد منشاد کار بازسازی را به تعویق انداخت

حسن ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: سد بند خاکی کر چنار منشاد که بر اثر فشار آب و فرسودگی تخریب شد، سبب وارد آمدن خسارات بسیاری به باغ‌ها، معابر عمومی، قنوات و جویبارها شد.

وی افزود: با بروز این حادثه ستاد بحران به سرعت در منشاد تشکیل جلسه داد و همه اعضای ستاد وارد عمل شدند.

بخشدار مرکزی مهریز بیان کرد: اکنون هشت روز از شکستگی سد بند خاکی منشاد می‌گذرد و اقداماتی نظیر بازگشایی برخی پل‌ها، معابر عمومی، وصل برق و ... در محله کرچنار انجام شده است.

ملک‌پور ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز کار کارشناسی آمار خسارات وارد شده به پایان نرسیده است، کار لای‌روبی قنوات، باغ‌ها و مزارع، کشاورزی، جویبارها، ترمیم و مرمت جاده کرچنار منشاد و معابر عمومی آغاز نشده و امیدواریم بعد از انجام کار کارشناسی توسط مسئولان، بازسازی‌ها آغاز شود.

بخشدار مرکزی مهریز عنوان کرد: اگر در روز 13 نوروز این سد بندی خاکی شکسته بود، خسارات جبران ناپذیر بود و هرگز جبران نمی‌شد.

ملک‌پور از مسئولان استان یزد خواست تا نسبت به پرداخت خسارات اقدامات لازم را به عمل آورند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر مشکلات مردم را برطرف کنیم.

سد 3 هزار مترمکعبی منشاد هشت روز پیش به علت فرسودگی و فشار زیاد آب شکست و خسارات بسیاری به معابر و باغ‌های کشاورزان وارد کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول