اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

اختصاص 47 میلیارد تومان برای تکمیل سد رئیسعلی و احداث سد دالکی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از اختصاص 47 میلیارد تومان برای تکمیل سد رئیسعلی و احداث سد دالکی خبر داد.

اختصاص 47 میلیارد تومان برای تکمیل سد رئیسعلی و احداث سد دالکی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت نهم و دهم در رفع فقر و محرومیت از چهره شهرها و روستاها عملکرد مطلوبی داشته و روزبه‌روز شاهد تحول در وضعیت مناطق محروم هستیم.

وی افزود: دیدارهای مردمی مسئولان با مردم و آشنایی با مشکلات مردم تاثیر زیادی بر توسعه و عمران شهرها و روستاها دارد و این امر در دولت نهم و دهم با کیفیت و شتاب خوبی انجام گرفته است.

فرماندار دشتستان با تاکید بر اهمیت کشاورزی در دشتستان خاطر نشان کرد: دشتستان بیش از 70 درصد تولیدات کشاورزی استان را در اختیار دارد و تامین آب لازم و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی در این شهرستان مورد تاکید مسئولان قرار دارد.

خسروی با اشاره به لزوم تکمیل کانال‌های آبیاری سد رئیسعلی دلواری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده، تا یک ماه آینده آبرسانی به 3 هزار هکتار از اراضی حاصلخیز منطقه پایین‌دست شبانکاره از طریق این کانال‌ها صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهمیت سد دالکی برای کشاورزی در دشتستان گفت: انجام مطالعه سد دالکی و احداث آن از جمله طرح‌های عظیم در این شهرستان است که راه دسترسی به آن به اتمام رسیده و بخش اعظمی از اعتبارات آن در اعتبارات پروژه‌های مهر ماندگار لحاظ شده است.

فرماندار دشتستان از اختصاص 47 میلیارد تومان برای تکمیل سد رئیسعلی و احداث سد دالکی خبر داد و اذعان داشت: تکمیل سد رئیسعلی و احداث سد جدید دالکی گامی ارزشمند در توسعه و رونق کشاورزی در دشتستان است.

خسروی در پایان متذکر شد: تلاش دولت در اجرای طرح‌های عام‌المنفعه بسیار مهم و ارزشمند است که امیدوار هستیم تداوم یابد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول