اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

نیاز 60میلیارد تومانی برای جبران خسارت‌دیدگان احداث سد هراز

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: برای جبران خسارت‌دیدگان محلی ناشی از سد هراز 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نیاز 60میلیارد تومانی برای جبران خسارت‌دیدگان احداث سد هراز

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید علی اکبر طاهایی در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به اینکه محور و سد هراز یکی از بزرگترین پروژه‌های استان مازندران به شمار می‌شود، اظهار داشت: این پروژه‌ها از مهمترین پروژه‌های استان مازندران هستند فقط نگرانی درباره کمبود اعتبارات موردنیاز این سد وجود دارد.

وی با اعلام اینکه با احداث این سد، تعدادی از مرغداری‌، معدن‌کار و واحدهای پذیرایی تعطیل خواهند شد، تصریح کرد: در این محدوده مشاغلی وجود دارد که باید برچیده شود و برای این امر نیاز به جبران خسارت‌ها وجود دارد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده است برای جبران خسارت این بخش 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز باشد، تاکید کرد: در این بخش تنها یک و نیم میلیارد تومان اعتبار به آب منطقه‌ای اختصاص داده شده است.

وی افزود: در این رابطه با رئیس‌جمهور مکاتباتی صورت گرفته است تا این خسارت‌ها جبران شود.

طاهایی با تاکید بر اینکه پروژه انتقال آب چالوس به این بخش نیز در حال انجام است، تصریح کرد: این پروژه با رویکرد انقلابی در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم از برخی موانع پیش‌رو عبور کرده و پیش‌بینی اعتبار لازم در این زمینه صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به دیدار هزار نفر از مردم آمل با مدیران کل و معاونین استاندار در این شهرستان بیان کرد: امروز مانند یک روز کاری در خدمت مردم بودیم و با وجود تعطیل بودن توانستیم به مردم خدمات ارائه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه این دیدارها را در مصلا برگزار می‌کنیم چون کارهای بزرگ و مقدسی در این امکان صورت می‌گیرد، تصریح کرد:  عبادت خداوند، اعزام به جبهه‌ها و بسیاری از امورات مردم در این همین مساجد و مصلاها صورت می‌گیرد و وظیفه ذاتی مدیران است که در کنار مردم به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

طاهایی با اشاره به اینکه آمل یکی از قطب‌های تولیدی و صنعتی مازندران است، تاکید کرد: این شهرستان از قطب‌ صنعتی، کشاورزی، گردشگری و دامپروری مازندران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه برخی مشکلات بر روی مردم تاثیر می‌گذارد، گفت: به دلیل اینکه 90 درصد مواد اولیه صنعت طیور و برخی اقلام مصرفی مانند روغن در کشو وارداتی تحریم‌ها موجب گران شدن آن برای مردم و مصرف‌کنندگان می‌شود.

استاندار مازندران ابراز امیدواری کرد مردم دست به دست هم داده تا بار دیگر توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

انتهای‌پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول