اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مجمع امور صنفی استان زنجان

قیمت زولبیا و بامیه در زنجان اعلام شد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با اعلام قیمت زولبیا و نان چایی گفت: هر کیلو زولبیا 4 هزار و 200 تومان و هر کیلو نان چایی 3 هزار و 500 تومان است.

قیمت زولبیا و بامیه در زنجان اعلام شد

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اقدامات لازم در زمینه اجرای طرح تشدید نظارت و اجرای طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مجمع امور صنفی استان زنجان هماهنگی‌های لازم در زمینه حضور بازرسان به منظور رسیدگی به شکایات مردمی را انجام داده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اطلاعیه‌های مورد نظر در 10 نقطه از شهر نصب شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با تاکید بر اینکه در زمینه اجرای طرح ضیافت در استان زنجان تا امروز 37 اتحادیه اعلام کرده‌اند که تخفیف را در عرضه کالاها رعایت می‌کنند، ادامه داد: در نمایشگاه‌های دایر شده نیز در عرضه کالاها و اقلام مختلف حدود پنج تا 20 درصد تخفیف اعمال می‌شود.

وی در زمینه شیرینی‌های مرسوم ماه مبارک رمضان از جمله زولبیا و بامیه و نان چایی تصریح کرد: قیمت اعلام شده در این زمینه در کمیسیون نظارت مجمع امور صنفی استان مصوب شده و به اتحادیه‌ها نیز اطلاع‌رسانی شده است.

شریفی در زمینه تعداد واحدهای فعال در عوارضی زنجان ـ تبریز و زنجان ـ قزوین اظهار داشت: در مجموع هشت واحد فعال در عوارضی زنجان ـ قزوین و 20 واحد فعال نیز در عوارضی زنجان – تبریز وجود دارد.

وی تخلفات صورت گرفته توسط واحدهای صنفی موجود در عوارضی‌های زنجان را شامل عدم صدور فاکتور، گران فروشی و سایر تخلفات دانست و افزود: در مجموع شش فقره پرونده از تخلفات این واحدها تشکیل شده است که در دست رسیدگی است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 15 واحد بدون پروانه کسب در عوارضی‌های زنجان وجود دارد، ادامه داد: برای این واحدها نیز برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول