اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گیلان:

حرمت‌شکنان ماه رمضان مجازات می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: با هرگونه حرمت‌شکنی به ویژه تظاهر به روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان طبق قانون برخورد می‌شود.

حرمت‌شکنان ماه رمضان مجازات می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان به منظور تمهیدات اندیشیده شده در ماه مبارک رمضان از آمادگی پلیس گیلان برای رعایت حفظ شئون مذهبی مردم متدین استان و مقابله با حرمت‌شکنان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و ماه خودسازی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مسلمان رعایت چند نکته را مورد تاکید عموم مردم و متصدیان صنوف و اماکن عمومی قرار داد.

وی افزود: با حفظ قداست این ماه مبارک باید از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری در واحدهای صنفی و اماکن عمومی جدا خودداری شود.

قائدرحمتی تصریح کرد: متصدیان تمام مراکز پذیرش مانند مراکز پذیرایی درون‌شهری و بین‌راهی و غیره که قصد ارائه خدمات در طول روز را دارند باید مجوز لازم از مبادی ذی‌ربط اخذ کنند.

به گفته وی واحدهای صنفی پذیرایی مجاز به فعالیت باید نسبت به استتار نمای خارجی مکان در حد متعارف اقدام کنند و به نحوی عمل شود که درون واحد صنفی از بیرون قابل رویت نباشد.

رئیس پلیس گیلان تصریح کرد: مراکز پذیرایی مستقر در داخل مراکز اقامتی صرفاً مجاز به پذیرایی از مسافران مقیم این مراکز با پوشش مناسب هستند.

وی برگزاری هرگونه مراسم جشن و شادمانی در اماکن عمومی در ایام و لیالی شهادت حضرت علی (ع) را ممنوع اعلام کرد.

قائدرحمتی با تاکید بر برخورد با تظاهر به روزه‌خواری اذعان کرد: با متظاهران به روزه‌خواری در ملا عام برابر ضوابط و مقررات برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی گیلان از عموم شهروندان خواست با همکاری ماموران انتظامی در صورت مشاهده تخلف مراتب را بلافاصله از طریق فوریت‌های پلیس 110 و یا 2183484 ستاد خبری اداره نظارت بر اماکن عمومی به اطلاع ماموران رسانده تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول