اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اجتماعی استاندار خراسان رضوی:

آماده کردن فضای مشهد برای ورود به ماه رمضان نیازمند توجه جدی‌تر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد استاندار خراسان رضوی گفت: با وجود قرار داشتن در آستانه حلول ماه مبارک رمضان فضا و حال و هوای محیطی پایتخت معنوی ایران گویای این موضوع نیست.

آماده کردن فضای مشهد برای ورود به ماه رمضان نیازمند توجه جدی‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید وحید موسویان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: از متولیان انتظار می‌رود در فرصت باقی‌مانده محیط شهر را برای استقبال از ماه بزرگ الهی آماده و به آن رنگ و بویی معنوی بخشند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها نیز در تحقق این هدف نقش پررنگی دارند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و شوراهای استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری جشنواره فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و خدمت‌رسانی از سوی دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: در این جشنواره‌ها برنامه‌های فرهنگی، محافل، نمایشگاه‌ها، مسابقات قرآنی متعدد و کمک‌رسانی به افراد نیازمند گنجانده شده که مردم را در کسب فیوضات بیشتر از این ماه عزیز یاری می‌رساند.

موسویان از کمک به قشر کم برخوردار به عنوان یکی از رویکردهای اساسی اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبری یاد و ابراز امیدواری کرد: این موضوع در کنار تمام وظایف، مد نظر مسوولان، نخبگان و خیران قرار گیرد.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول