اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در گلستان:

تحریم‎های فلج‎کننده در دستور کار دشمن است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: تحریم‌های فلج‎کننده در دستور کار دشمن بوده و هدف آنان از تحریم، از پای درآوردن ملت ایران است.

تحریم‎های فلج‎کننده در دستور کار دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در همایش یک روزه طلایه‎داران تبلیغ که پیش از ظهر امروز در سالن امام علی (ع) آستان مبارک امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار داشت: روحانیت آگاه و علاقمند به این نظام و انقلاب وظیفه دارند در این برهه از زمان، مردم را هوشیار کنند و نگذارند دشمن به خواسته پلیدش برسد.

وی با بیان اینکه گرانی‎های موجود قابل انکار نیست اذعان کرد: دشمن همین را می‎خواهد که از طریق فشارها، مردم را ساقط کند که در این راستا وظیفه روحانیت امید دادن به مردم است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید بر اینکه باید به هر شکلی در حفظ این انقلاب کوشا باشیم متذکر شد: با نقل تاریخ اسلام و مشکلاتی که در روزهای سخت جنگ‎های صدر اسلام به مسلمانان وارد می‎شد می‎توان این امید را در دل مردم زنده کرد که "ان مع العسر یسرا" بعد از هر سختی آسانی است.

نورمفیدی با بیان اینکه فشارها برای ایران تعالی و ترقی‎هایی را به وجود آورده است خاطر نشان کرد: چه بسا بسیاری چیزها به نظر زشت و ناپسند آید اما برکات زیادی در پی خواهد داشت چه اینکه تحریم‎ها و تهدیدهای دشمن، باعث پیشرفت کشور شده و در این مسیر از حرکت بازنخواهد ایستاد.

وی اظهار داشت: روحانیت، علما و مبلغان با تبلیغات خود باید مردم را در راه اسلام به مجاهدت، صبر و استقامت دعوت کنند تا از این مرحله نیز به خوبی عبور کنیم.

نماینده ولی‎فقیه در گلستان با تاکید بر اینکه وظیفه روحانیت آگاهی‎بخشی به مردم است اذعان کرد: اگر در مقابل حربه‎های دشمنان ضعف نشان بدهیم همان بلایی که در نهضت‎های گذشته بر سر ایران آمد دوباره تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول