اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال در مجلس تاکید کرد

پرهیز از سنگ‌اندازی در جذب سرمایه‌گذاران

خبرگزاری فارس: نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان استانی نباید در برابر امر توسعه و اشتغال‌آفرینی با هدف جذب سرمایه‌گذاران کارشکنی کرده و یا سنگ‌اندازی کنند.

پرهیز از سنگ‌اندازی در جذب سرمایه‌گذاران

جلیل جعفری‌بنه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: به دلیل محرومیت شهرستان‌های خلخال و کوثر هر طرحی برای اخذ مجوز یا اولویت تسهیلات معرفی می‌شود متاسفانه از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط در اولویت دوم و سوم قرار می‌گیرد که این کار صحیح نیست، زیرا شهرستان خلخال و کوثر از لحاظ صنعت و توسعه آن در محرومیت واقعی قرار گرفته است.

وی خواستار حمایت از سرمایه‌گذاران در اعطای زمین و تسهیلات از سوی دستگاه‌های ذیربط شد و ابراز داشت: چرا باید زمین در شهرک صنعتی خلخال متری 18 هزار تومان به سرمایه‌گذار تحمیل شده و توان اولیه سرمایه‌گذار در خرید زمین و مجوز‌های لازم از او سلب شود.

جعفری‌بنه بیان داشت: باید از سرمایه‌گذار حمایت کرد و دست و پای او را بوسید زیرا حضور سرمایه‌گذار به معنای نجات منطقه از محرومیت است و اگر سرمایه‌گذاران در حوزه صنعت و توسعه نباشند شهرستان هیچ پیشرفتی نخواهد داشت.

این نماینده مجلس در خصوص حمایت از واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل که به علت عدم سرمایه در گردش و سایر منابع مالی  در شهرک صنعتی از چرخه تولید  خارج شده‌اند اظهار داشت: برای کمک به پویایی این واحدها مبلغ 5 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت بانکی تهیه شده است.

جعفری‌بنه گفت: ما بی‌عدالتی در زمینه توسعه شمال استان را قبول نداریم زیرا جنوب استان نیز توانمندی‌ها و استعداد‌های  بالقوه در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و گردشگری دارد.

نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در ادامه رفع بی‌عدالتی در حوزه پیشرفت در جنوب استان را خواستار شد.

وی در ادامه به سیلاب اخیر در شهرستان‌های خلخال و کوثر اشاره کرد و گفت: چرا باید مدیریت استان با داشتن 2 میلیارد تومان اعتبار در بحث مدیریت بحران  به سیل‌زدگان و مشکلات آنها رسیدگی نکند.

جعفری‌بنه در پایان خواستار توجه مدیریت استان به بحث سیلاب شهرستان‌های خلخال و کوثر شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول